برخی رسانه ها دروغ می گویند؛ روده خود را صاف کنید!

ساعت: 20:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۱
کد خبر: 1805255

پیشکسوتان و اهالی فوتبال پس از پیروزی مقابل امارات صحبت کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ پس از راهیابی به جام جهانی 2022 قطر در گروه آ آسیا با یک گل ایران امارات را در تهران شکست داد.

پس از این برد پیشکسوتان و مدیران فوتبال صحبت کردند.

* رضایی: از نظر کیفی، فردی و فنی باید پیشرفت کنیم

رحمان رضایی پیشکسوت تیم ملی فوتبال کشورمان پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی مقابل امارات گفت: موقعیت های زیادی داشتیم و توانستیم گل دوم را بزنیم که نشان می دهد تیم ما از نظر فنی و تاکتیکی بسیار بهتر است. او اهل امارات بود.

وی افزود: در این دیدار پیروز شدیم و به همه هواداران تبریک می گویم، خدای ناکرده تیم ملی از نظر کیفی و فنی به ویژه در رقابت های جام جهانی به پیشرفت خود ادامه دهد.

رضایی در پاسخ به این سوال که شجاع خلیل زاده در این دیدار غایب بود و با وجود اینکه سیاوش یزدانی در این تیم حضور داشت، از امید نورافکن در دفاع میانی استفاده شد. شما در مورد آن چه فکر میکنید؟ او گفت: وقتی 11 ساله بودیم، تیم خوب کار می کرد و وقتی 10 ساله شدیم، هافبک ها و مهاجم خسته شدند. آنها باید مسافت زیادی را در زمین طی می کردند و در آخرین لحظه که گلی زاده توپ را در اختیار داشت، اگر فداکاری می شد، می توانستیم در موقعیت قبلی گلزنی کنیم و درهای امارات را در این موقعیت باز کنیم.

وی ادامه داد: به هر حال این سلیقه مربی است که در دقایق پایانی سیاوش یزدانی را به زمین کشاند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان به خاطر اینکه تیم ملی در نیمه دوم از شوت های راه دور استفاده کرد و مثمر ثمر بود. وی گفت: در نیمه اول دو سانتر زدیم که یکی از آنها تبدیل به گل شد، در حالی که قبل از ارسال می خواستیم به قلب تیم حریف نفوذ کنیم و تیم حریف نیز خوب کار می کند. این باعث شد ما ناکام باشیم و دو توپ را به کناره ها آوردیم و در مرکز قرار دادیم، یکی گل شد و دیگری به طرز خطرناکی از دروازه خارج شد.

رضایی افزود: در نیمه اول تیرانداز زن نداشتیم و در نیمه دوم با وجود اینکه 10 نفره بودیم نورالهی، گلی زاده و جهانباخ شوت زدند. زمانی که تیم دچار مشکل می شود و نمی توان از طریق ترکیب به دروازه حریف رسید، شوتزنی تصمیم خوب و بزرگی خواهد بود. معتقدم اگر پاس های بیشتری از جناحین داشتیم می توانستیم موقعیت های بیشتری داشته باشیم.

رحمان رضایی در مورد اینکه آیا گزینه هدایت تیم فوتبال جوانان است یا خیر، گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم.

وی در خصوص شکایت از ذوب آهن گفت: در این خصوص صحبت کردیم و الحمدلله مشکلات در حال حل شدن است. امیدوارم به تعهدات خود عمل کنند. ذوب آهن تیمی است که از آن به فوتبال اروپا آمدم و روی آن عرق ریختم. من در این تیم تمرین کردم و دوست ندارم درگیر شوم، متعهد باشم، فکر نمی کنم مشکلی داشته باشیم.

* عابدزاده: برخی رسانه ها دروغ می گویند. لطفا روده های خود را صاف تر کنید!

احمدرضا عابدزاده پیشکسوت سابق تیم ملی فوتبال پس از بازی با امارات واکنش عجیب خبرنگاران را داشت.

عابدزاده بعد از بازی ایران مقابل امارات گفت: فکر می کنم با امیر صحبت می کند. من راحتم.

وی در مورد اینکه گفتی دوست داری امیر در رئال بازی کند، گفت: این دروغ است. برخی رسانه ها هر روز اخبار جعلی می نویسند. لطفا روده های خود را کمی صاف کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید