بررسی لایحه حمایت از زنان در برابر خشونت در کمیسیون های تخصصی/ این لایحه به زودی وارد مجلس می شود


ساعت: 17:15
تاریخ انتشار: 28.08.1401
کد خبر: 1912187

رئیس فراکسیون زنان و خانواده شورای اسلامی پیشنهاد کرد

فاطمه قاسم پور گفت: روند بررسی لایحه حمایت از زنان در برابر خشونت که یکی از لوایحی است که وارد مجلس شده و مراحل بررسی آن در کمیسیون تخصصی به پایان رسیده است، امیدواریم این لایحه به نتیجه برسد. در اسرع وقت به مجلس معرفی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ فاطمه قاسم پور امروز در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: روند بررسی لایحه حمایت از زنان در برابر خشونت که یکی از لوایح وارد شده به مجلس است و روند بررسی آن در کمیته تخصصی در حال تکمیل است، امید است این لایحه هر سال به محض ورود به مجلس به تصویب برسد.

وی به اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانان اشاره کرد و گفت: یک سال از ابلاغ این قانون می گذرد و حدود 30 درصد آن اجرا شده است. برخی از دستورالعمل های قانون خانواده و جوانان باید رعایت شود. جدی تر از دولت.»

رئیس فراکسیون زنان و خانواده شورای اسلامی افزود: مجلس با جدیت توزیع قانون خانواده و جوانان جمعیت را پیگیری می کند و این بودجه باید در جلسه آتی ستاد ملی جمعیت به تصویب برسد. .

قاسم پور تصریح کرد: یکی از بحث های جدی در سفرهای استانی اجرای هرچه سریعتر مفاد قانون خانواده و جوانی جمعیت پس از تزریق بودجه است.

وی خاطرنشان کرد: استخدام و استفاده از زنان در مناصب رهبری یکی از مطالبات جدی فراکسیون زنان و خانواده شورای اسلامی است که از سوی سطوح مختلف وزرا و حتی رئیس جمهور پیگیری می شود، زنان شایسته ای که در بستر رشد کرده اند. باید از انقلاب اسلامی در مناصب مختلف استفاده کرد، زیرا بسیاری از زنان از توان علمی و عملی لازم برخوردارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید