بررسی و حل مسائل حقوقی یکی از اهداف سفر به خراسان جنوبی است


ساعت: 09:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۹
کد خبر: 1909890

رئیس قوه قضائیه گفت: در سفر به استان خراسان جنوبی، هیئت هایی با بازدید از ادارات و مراکز قضایی استان به شهرستان های مختلف استان اعزام و تلاش می شود تا به مجموعه ای از موضوعات از جمله رفع کاسبی رسیدگی شود. موانع و انجام اقداماتی برای رفع آنها.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، حجت الاسلام والمسلمین محسنی آژه ای در سیزدهمین سفر خود به استان از زمان تصدی ریاست قوه قضائیه دقایقی پیش وارد فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند در استان خراسان جنوبی شد. .

رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به بیرجند طی مصاحبه ای به تشریح اهداف سفر کمیسیون عالی قضایی به استان خراسان جنوبی پرداخت و گفت: در این سفر ضمن بازدید از ادارات و مراکز قضایی استان خراسان جنوبی، هیئت ها به این استان اعزام شدند. شهرستان‌های مختلف این استان و تلاش‌ها با همکاری مسئولان استانی می‌توان به طیفی از مسائل قضایی و غیرقضایی از جمله رفع موانع کسب و کار رسیدگی و نسبت به رفع آن اقدام کرد.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: همچنین با نمایندگان اقشار مختلف استان خراسان جنوبی و مسئولان اداری این استان جلساتی خواهیم داشت و جمعی از مدیران ارشد قوه قضائیه با مردم شریف استان دیدار چهره به چهره خواهند داشت. استان خراسان جنوبی به مشکلات آنان گوش فرا داده و دستور داده و اقدام مقتضی را انجام دهد.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی آژه ای گفت: خدا را شاکریم که توانستیم در استان خراسان جنوبی که مردمانی متدین، متدین و فرهیخته دارد حضور داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید