اختصاص 90 میلیارد تومان برای حل مسائل و مشکلات حقوقی استان خراسان جنوبی


ساعت: 22:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۹
کد خبر: 1910057

حجت‌الاسلام محسنی آژه‌ای در پایان سفر به خراسان جنوبی در گفت‌وگویی اعلام کرد:

رئیس قوه قضاییه گفت: 90 میلیارد تومان برای حل مشکلات قضایی استان خراسان جنوبی اختصاص یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شرقحجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اجیعی در پایان سفر به خراسان جنوبی در گروه خبرنگاران، اظهار داشت: در اولین برنامه سفر به استان خراسان جنوبی به دانشگاه بیرجند رفتم و به درد و دل و سخنان دانش آموزان گوش داد ; آنها اعلام کردند که خط آنها از شورشیان جداست و اگر انتقادی داشتیم در محافل خانوادگی ایرانی خود مطرح می کردیم.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به دیدار خود با فعالان اقتصادی و تولیدی استان خراسان جنوبی گفت: در این دیدار فعالان اقتصادی و تولیدی استان مشکلات خود را که عمدتاً مربوط به مسائل بانکی، مالیاتی و زیرساختی بود، مطرح کردند. این موضوعات مستقیماً به دستگاه قضایی مربوط نمی شود اما تلاش می کنیم به دولت و مجلس منتقل کنیم.

وی با اشاره به مشکلات اراضی استان خراسان جنوبی و زمین هایی که سند رسمی ندارند و بین مالکان و منابع طبیعی درگیری وجود دارد، گفت: در این حوزه به دستگاهی که مربوط به قوه قضائیه است، به مسئولان قضایی دستور دادیم. استان باید با جدیت پیگیری کند.

حجت الاسلام محسنی آژه ای با اشاره به خروج مسئولان قضایی در 10 شهرستان استان خراسان جنوبی گفت: پزشکی قانونی ما در برخی مناطق استان خراسان جنوبی از نظر تجهیزات، پزشک و امکانات با مشکل مواجه است.

رئیس قوه قضاییه گفت: 90 میلیارد تومان برای حل مسائل و مشکلات قضایی استان خراسان جنوبی اختصاص یافت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید