برق و گاز توسط وسایل برقی دولتی قطع می شود

ساعت: 20:26
تاریخ انتشار: 1400/08/11
کد خبر: 1781126

علی فرکزاد گفت: با ارزیابی درست می‌توانیم در صرفه‌جویی انرژی کارآمد باشیم. همچنین با اداراتی که بیش از حد برق یا گاز مصرف می کنند برخورد خواهیم کرد و در نهایت در صورت عدم توجه مسئولان مربوطه، برق یا گاز این اداره قطع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین، علی فرک زاد امشب در جلسه کارگروه مقابله با پدیده گرد و غبار که در استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: با شروع فصل سرما با موضوع تشدید آلودگی هوا و در نتیجه افزایش آلودگی هوا مواجه خواهیم شد. آمار و اطلاعات دقیق برای تعیین درصد و میزان آلاینده ها در کدام فصل، در کدام بخش از تولید صنایع یا خودروها نیاز است تا تصمیمات درست گرفته شود.

وی افزود: تمامی دستگاه ها برای انجام معاینه فنی خودروهای داخل اداره مورد نیاز است و در حوزه صنعت نیز پس از تعیین نوع آلاینده، هشدار لازم داده می شود تا بر اساس قانون هوای پاک، در صورتی که جابجایی لازم، در اولویت قرار خواهد گرفت.»

معاون عمرانی استانداری قزوین بیان کرد: کنترل مراکز بازرسی باید در نظر گرفته شود و نسبت به راه اندازی دستگاه های کنترل هوا اقدام شود تا این دستگاه ها در اسرع وقت وارد مدار شوند.

فرخزاد اذعان داشت: شناسایی آلاینده ها و اطلاعات واحدهای صنعتی و کشاورزی اعم از طیور و دام باید به روز باشد تا در مواقع بحرانی تصمیمات لازم برای تعطیلی موقت گرفته شود.

این مسئول گفت: علاوه بر مراکز فنی فعلی، دو مرکز معاینه فنی دیگر خودروهای سنگین در قزوین نیاز است و این موضوع نیاز به بررسی دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با ارزیابی صحیح می توانیم در صرفه جویی انرژی کارآمد باشیم. همچنین با اداراتی که بیش از حد برق یا گاز مصرف می کنند برخورد خواهیم کرد و در نهایت در صورت عدم توجه مسئولان مربوطه، برق یا گاز این اداره قطع می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید