برنامه ریزی برای جهاد مهم ترین تصمیم در برابر توطئه دشمن است


ساعت: 14:26
تاریخ انتشار: 1301/07/06
کد خبر: 1899938

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی:

نظری بیان کرد: همه باید در عرصه جهاد اطلاع رسانی و تبیینی از ظرفیت های خود استفاده کنیم و برنامه ریزی برای اجرای جهاد تبیینی به عنوان مهمترین راهکار در برابر توطئه های دشمنان و داشتن راهبرد خنثی سازی توطئه های دشمنان یک ضرورت است. یک ضرورت مهم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی استانداری مرکزی گفت: رسانه ها باید در انعکاس اقدامات دولت و دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش جهادی و انقلابی داشته باشند. و یکی از وظایف مهم مشاوره اطلاع رسانی نظارت مستمر بر تولید محتوا است و نتایج باید با ابتکار، خلاقیت و تأثیر مفید همراه باشد.

نظری تصریح کرد: اگر اطلاع رسانی دقیق، به موقع و همراه با سرعت عمل و بر اساس درخواست های مردم انجام شود، شاهد اثرگذاری خواهیم بود و قطعاً برکات زیادی دارد و این مستلزم استفاده از ظرفیت، توانمندی و خلاقیت است. ، و توسط هیچ یک از دستگاه ها در تولید محتوا پذیرفته نمی شود

و ادامه داد: محیط زیست یکی از مطالبات مهم مردم است و دولت سیزدهم برنامه های جدی در این راستا دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: خباثت دشمنان در چند روز گذشته باعث شد تا شهدای عزیز انقلاب را در راه استقرار امنیت تقدیم کنیم و آخرین شهدا مظلومانه و با وجود اقتدار به شهادت رسیدند. انقلاب اسلامی در همه ابعاد شهادت این عزیزان را شاهد باشید. ما باید امنیت کشور را حفظ کنیم.

نظری گفت: دشمن به دنبال انتقام از حماسه اربعین حسینی و حضور مقتدرانه رئیس جمهور در شانگهای بود که سال ها منتظر آن بودیم و حضور انقلابی آیت الله رئیسی در سازمان ملل برای دفاع از ارزش های اسلامی چهره ها را سایید. از دشمنان و جبهه استکبار و حامیان آنها.

وی افزود: با هوشیاری و بصیرت مردم، دشمن در حادثه اخیر نتوانست ناآرامی ایجاد کند و با وجود خسارات مادی و معنوی وارده به کشور، امروز شاهد برقراری امنیت در تمام نقاط کشور هستیم. کشور.”

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: قرار بود در پشت صحنه حوادث اخیر، امپراطوری رسانه ای جبهه استکبار ایران اسلامی را در موضع ضعف قرار دهد و کشور را تجزیه کند و خوشبختانه مردم. در دو مرحله پاسخ محکمی به شورشیان داد و با حضور قدرتمند و باشکوه خود دیگران وفاداری خود را به نظام و رهبری اسلامی نشان دادند.

نظری بیان کرد: همه باید از ظرفیت خود در عرصه اطلاع رسانی و جهاد تبیینی استفاده کنیم و برنامه ریزی برای تحقق جهاد تبیینی به عنوان مهمترین راهکار در برابر توطئه های دشمنان یک ضرورت است و داشتن راهکار برای خنثی سازی توطئه های دشمنان است. یک ضرورت یک ضرورت مهم.

وی گفت: باید از همه فرصت ها برای اطلاع رسانی و تحقق جهاد تبیین استفاده شود و سکوت رسانه های جریان انقلابی می تواند ضربات سنگینی به کشور وارد کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: همکاری و تعامل دستگاه های امنیتی در حوادث اخیر برگ زرینی به تاریخ آنها افزوده است.

نظری بابیان اینکه داشتن راهبرد اطلاع رسانی بحران یک ضرورت مهم است، افزود: مقابله با حملات دشمن در فتنه ها نیازمند تاکتیک ها و تکنیک های موثر است و شورای اطلاع رسانی باید در این زمینه راهبرد و برنامه ریزی دقیقی داشته باشد.

وی بیان کرد: سرعت، دقت، دقت و آگاهی مخاطب یک ضرورت مهم برای تولید محتوای بحران است و اگر در این زمینه ضعیف باشیم، دشمنان با ابزار دروغ برای جوانان بحران ایجاد می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: حضور مقتدرانه نیروی انتظامی و نهادهای امنیتی همواره مایه دلگرمی و دلگرمی مردم است و حضور زیرکانه و باشکوه مردم توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرد و موجب ناامیدی مردم شد. و ناامیدی دشمنان

وی افزود: تا زمانی که نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل زیاده خواهی ها و توطئه های جبهه استکبار و حامیان آنها ایستاده و پرچم حمایت از مستضعفان و مستضعفان را در دست دارد، نابسامانی و دسیسه های دشمنان وجود خواهد داشت و ما باید از استراتژی های خود آگاه باشند.

نظری گفت: برگزاری دوره آموزشی برای اصحاب رسانه در بحران های امنیتی از ضرورت های مهم برنامه ریزی شورای اطلاع رسانی استان در این زمینه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید