برپایی اردوی اربعین در یزد سفر دانشجویان/زائران بسیجی تسهیل شد

مسئول فرهنگی ناحیه بسیج دانش آموزی استان یزد تصریح کرد: این اردو با راه اندازی تیم های شش نفره، اجتماع اربعین را هرچه نشاط آور کرده و دانش آموزان از این فرصت استفاده کنند.

وی افزود: هدایت، گروه بندی زائران در دانشگاه ها، توجیه جزییات سفر اربعین، برنامه ریزی کلی و تفصیلی کاروان ها بر عهده تیم برگزارکننده است.

در ادامه این گزیده آمده است: تیم حمل و نقل برای ارتباط با شرکت های حمل و نقل عراق برای انتقال به موقع طلاب به نجف و بازگشت آنها تشکیل شد. علاوه بر این، یک تیم مسئولیت هماهنگی اسکان در نجف و تیم دیگری مسئولیت هماهنگی اسکان در شهر کربلا را بر عهده دارند.

وی اعلام کرد: تیمی از دانش آموزان نیز هماهنگی برنامه های فرهنگی در مسیر پیاده روی اربعین را بر عهده دارند. همچنین تیم سلامت با کمک پزشکان، پرستاران و دانشجویان این رشته ها و با کمک تجهیزات و داروهای لازم آماده خدمت رسانی به زائران می باشد.

مسئول فرهنگی حوزه بسیج دانش آموزی استان یزد گفت: در نهایت تیم رسانه و مستندسازی وظیفه به تصویر کشیدن گوشه ای از عظمت جامعه پرشور اربعین و حضور دانش آموزان در این مراسم عمرانی را بر عهده گرفت.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: یکی دیگر از اقدامات مهم اردوی دانش آموزی اربعین ایجاد سالن اجتماعات اربعین در موکب دانش آموزی واقع در بلوار انشجو روبروی پارک شادی و تبدیل آن به محلی برای ثبت نام زائران است. ، توجیه کارکنان، دیدار با خیرین و مسئولین استان و همچنین آمایش فضایی در سطح شهرستان.

وی تاکید کرد: این موکب شامل ایستگاه پیشواز مزین به نام سردار حاج قاسم سلیمانی و قسمت پخش تصویری و آموزشی برای تبیین و انتقال تجربیات شرکت کنندگان موکب، علما و مدیران کاروان ها به عموم علاقمندان است.

وی در پایان با تشکر از دانشگاه های استان یزد گفت: ستاد دانشگاه ها و دانشگاه ها نیز در اخذ مجوز خروج از کشور بدون وثیقه برای دانشجویان و اعطای وام و همچنین خدمات ویژه بسیج دانشجویی در اعزام کاروان تسهیل کردند. . اربعین حمایت کرده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید