برگزاری تور گردشگری مشهد مقدس برای خانواده های شهدای شهرداری تهران


ساعت: 12:15
تاریخ ارسال: 08/04/1401
کد خبر: 1906101

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران اعلام کرد؛

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از برگزاری تور گردشگری به مشهد مقدس برای خانواده های شهدای شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد بنی حسن مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران در دیدار با مدیران حوزه های اجتماعی با گرامیداشت سال ها صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا گفت: تکریم خانواده های معظم شهدا امری ملی است. وظیفه و حل مشکلات خانواده شهدا و پاسخگویی به مطالبات جامعه حق جامعه است ایثار باید در اولویت اول مسئولان باشد.

وی ارتقای کیفی و کمی سطح رفاه جامعه ایثارگران را از مهمترین اولویت های این دوره از مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: بر این اساس و با برنامه ریزی های انجام شده تسهیلات امدادی با سود 4 درصد پرداخت می شود. به همه والدین و همسران شهدا.

به گفته مدیر کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران، این وام در 36 اقساط ماهانه پرداخت می شود و متقاضیان می توانند پس از ارائه درخواست به اداره کل امور ایثارگران، آن را دریافت کنند.

بنی حسن در ادامه به برگزاری تور گردشگری مشهد مقدس برای خانواده شهدای شهرداری تهران افزود: 60 خانواده شهدا در مهرماه به مشهد مقدس و حدود 60 خانواده دیگر شهدا به مشهد مقدس اعزام خواهند شد. مشهد مقدس از 14 تا 17 این ماه.

وی با اشاره به بهره مندی بیش از 700 نفر از جامعه ایثارگر شهرداری تهران از تور گردشگری یک روزه فشم گفت: انشاالله در آینده نزدیک شاهد برپایی تورهای گردشگری دیگر نیز باشیم.

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از افزایش 3 برابری حمایت از خانواده های معظم شهدا نسبت به سال گذشته یاد کرد و افزود: در پایان هر فصل مبلغ سه میلیون تومان در سال جاری واریز می شود. حساب والدین و همسران شهدا.

دیدگاهتان را بنویسید