برگزاری جلسات مشاوره خانواده برای کارکنان / ضرورت ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه


ساعت: 14:18
تاریخ انتشار: 14/30/1400
کد خبر: 1809598

احمد رومی گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ احمد مولوی رئیس اداره ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باعث بهبود سایر موضوعات می شود.

وی در دیدار با دبیر ستاد منطقه ای امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه همه ما در هر سمتی که هستیم باید جدیت ویژه ای در انجام این وظیفه مهم در حوزه کاری خود داشته باشیم. معروف و حرام است که اگر به موضوع کلی نگاه کنیم و به دستورات آن عمل کنیم، قطعاً موارد دیگر بر همین اساس اصلاح می شود.

مولوی با بیان اینکه باید از ظرفیت هیئت های مذهبی در امر امر به معروف و نهی از منکر استفاده کرد، افزود: اگر تعامل بین نظام وجود داشته باشد قطعاً می توانیم گام بلندی در ترویج این فرهنگ برداریم. “
رئیس اداره ارتباطات شهرداری شهرکرد با بیان اینکه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه نهادینه شود، افزود: فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی در جامعه است و ما باید به این مهم عمل کنید. تکلیف دینی بهتر و کامل تر.
حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل احمدی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در این نشست گفت: کارهای خوبی در این زمینه انجام شده است اما همه کارها باید تصرف فرهنگی داشته باشد مردم نیز مشارکت خواهند داشت. در بهبود و توسعه و نگهداری از اموال گنج.
احمدی ادامه داد: رایزنی های خانواده باید برای کارکنان و مردم در حوزه سبک زندگی اسلامی، ازدواج و تربیت فرزند برنامه ریزی و هماهنگ شود.
وی گفت: هیئت های مذهبی می توانند در راستای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و همچنین انجام فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و رسمی به شهرداری کمک کنند و از ظرفیت آنها استفاده شود.
در پایان جلسه پیشنهاد شد طی تفاهم نامه شهرداری شهرکرد و ستاد امر به معروف و نهی از منکر نسبت به ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر اقدام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید