برگزاری مراسم ذبیح العطشان در ایام محرم در کرمانشاه/ ترویج و پاسداری از انقلاب در راس امور قرار دارد.


ساعت: 14:20
تاریخ انتشار: 05/06/1401
کد خبر: 1886130

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه؛

حجت الاسلام یوسف احمدی از برگزاری مراسم ذبیح العطشان در ایام محرم در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، حجت الاسلام یوسف احمدی روز چهارشنبه در اجلاس سران تبلیغ، ماه محرم را به عنوان ماه احیای اسلام معرفی کرد و اظهار داشت: در ایام محرم برنامه های متعددی توسط سازمان تبلیغات اسلامی تدوین می شود. رزمایش ویژه مددکاری در ماه محرم محرم و توزیع بسته های معیشتی از جمله آنهاست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: بر این اساس در هر منطقه تعدادی از خانواده های نیازمند توسط هیئت های مذهبی شناسایی و از طرف سفیر امام حسین (ع) مساعدت خواهند شد.

وی مراسم ذبیح العطشان را از دیگر اقدامات مراجع تقلید در ایام محرم برشمرد و گفت: بر این اساس در روز سوم امام حسین (ع) باید نذری ذبح و به نام ابا توزیع شود. عبدالله (ع) در میان نیازمندان استان.

خجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی صیانت از انقلاب، اسلام و اعتلای انقلاب و حفظ ارزش های دینی را در رأس امور خود قرار داده و در این راستا بر عهده دارد. آموزش های متعددی را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: همچنین سامانه بشارت را برای ارائه آموزش های مختلف راه اندازی کرده ایم و به تشکل ها و مساجد برای ثبت نام از عزیزان اطلاع رسانی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید