برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاهان دارویی در کرمانشاه


ساعت: 21:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۲
کد خبر: 1889681

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه اعلام کرد؛

حامد وفاپور گفت: وی از برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی گل، گیاه و گیاهان دارویی در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حامد وفاپور در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز از برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه و گیاهان دارویی در کرمانشاه خبر داد.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه افزود: هشتمین نمایشگاه تخصصی گل، گیاه و گیاهان دارویی با حضور 60 تولیدکننده در استان برگزار می شود.

وی گفت: این نمایشگاه در زمینه گل و گیاه سرپوشیده، تزئینی، باغی، پزشکی، تجهیزات باغبانی و انواع سموم و کود است که در آن شرکت کنندگانی از استان های تهران، فارس، خراسان رضوی، مازندران حضور خواهند داشت. ، گیلان، کردستان، کرمانشاه و غیره.

وفا پور از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه به ترویج فرهنگ کاشت گیاهان و جلب مشارکت مردم در افزایش سرانه فضای سبز و حفاظت از محیط زیست و حمایت از تولیدکنندگان داخلی اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از 3 مرداد تا جمعه 7 مرداد از ساعت 16:30 تا 21:30 دایر است.

لازم به ذکر است حفظ و حراست از محیط زیست، حمایت از تولیدکنندگان داخلی، ایجاد رقابت سالم بین شرکت کنندگان برای ارتقای کمی و کیفی تولید، ارائه امکانات مناسب برای استفاده از تجربیات کارشناسان و کارشناسان، معرفی فرصت‌ها و نوآوری‌های تولیدکنندگان و آن‌ها تولید و صادرات گل و گیاه در کشور، جذب سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال در زمینه تولید گل و گیاه و صنایع وابسته از اهداف برگزاری نمایشگاه گل و گیاه است.

دیدگاهتان را بنویسید