برگزاری 7000 کلاس جبرانی مقطع ابتدایی در لرستان


ساعت: 11:24
تاریخ انتشار: 1401/02/20
کد خبر: 1837714

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان پیشنهاد کرد؛

معتمدی گفت: بیش از 7 هزار ساعت جبرانی در لرستان برای دانش آموزان مقطع ابتدایی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رقیه معتمدی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: با توجه به اینکه بیش از دو سال کلاس ها به صورت عملی برگزار می شد، افت تحصیلی در تمامی مقاطع به صورت مخفیانه و آشکار مشاهده شد. برای جبران بخشی از این افت تحصیلی انجام شد.

وی افزود: در حال حاضر 7 هزار و 87 کلاس جبرانی توسط 3 هزار و 583 معلم ابتدایی در حال برگزاری است که تلاش می کنند نکات مهمی از درس دانش آموزان به دست آورند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اینکه آزمون کتبی دانش آموزان مقطع ابتدایی از اول خردادماه برگزار می شود، تصریح کرد: در پایه اول، دوم و سوم ریاضی و فارسی و در پایه های چهارم، پنجم و ششم. در رشته های ریاضی، علوم و زبان فارسی علاوه بر سنجش آموزشی، آزمونی نیز برگزار می شود که از مرحله طراحی سوال تا تصحیح به عهده معلم می باشد.

معتمدی بیان کرد: همچنین در پایه ششم علاوه بر ابزار سنجش، امتحانات منطقه ای هماهنگ برای تمامی دروس به صورت همزمان برگزار می شود و امتحانات دوره ابتدایی نیز از 1 تا 12 خرداد ماه برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان در بقیه ایام سال تحصیلی باید با هماهنگی معلمان و اولیا تلاش کنند تا با استفاده از کلاس های جبرانی بتوانند نکات مهم درس را یاد بگیرند و آزمون موفقی داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید