بزرگترین جهاد زنان بارداری و تولید مثل است/ غرب با انقلاب جنسی امنیت خانواده را از دست می دهد


ساعت: 14:11
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1840575

نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی البرز:

حجت الاسلام جعفر مقسودی گفت: جایگاه مادر در جامعه باید تبیین و تشویق شود تا زنان بیشتر صاحب فرزند شوند چرا که بزرگترین جهاد زنان بارداری و تربیت نسل است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام جعفر مقسودی، معاون دفتر مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: می خواستند نسل استان را از بین ببرند، اما زنجیر نسل استان به برکت امام هرگز گسسته نخواهد شد. .
وی ادامه داد: 80 سال پیش در دنیای غرب خانواده جایگاه ویژه ای داشت و هر خانه 5 تا 6 فرزند داشت و بنیان خانواده و حجاب و عفاف واقعا مستحکم بود اما پس از انقلاب جنسی و فمینیستی پایه و اساس خانواده غرب از هم پاشید.
حجت الاسلام مقسودی افزود: با انقلاب جنسی، اختلاط در جامعه افزایش یافت و مادری و خانه داری; کار تمام وقت بیهوده و طاقت فرسا تلقی شد و کار به جایی رسید که قانون سقط جنین به تصویب رسید و غرب اعلام کرد که ما بزرگترین گام را برای برابری زن و مرد برداشتیم.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: غربی ها با ساخت عروسک باربی فرهنگ را به جامعه تزریق کرده اند تا دختران ما برای حفظ وزن خود باردار نشوند و این هجمه فرهنگی باعث شده افراد زیادی در سراسر دنیا به دلیل باربی شدن از سوء هاضمه رنج می برند.
او گفت که غرب در جریان انقلاب جنسی، مؤلفه امنیتی خانواده را از دست داد. وی گفت: وقتی استکبار مولفه اصلی قدرت، امنیت و اقتصاد یعنی جمعیت را از دست داد، تمام توان و ظرفیت خود را برای ایستادگی در مقابل شرق سرمایه گذاری کرد.
حجت الاسلام مقسودی گفت: شعارهای آراسته با کنترل جمعیت مانند «فرزند کمتر، زندگی بهتر» به یکباره در کشور رنگارنگ شد و خانواده ها به سمت داشتن فرزند کمتر گرایش پیدا کردند.
نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی البرز با تاکید بر اینکه ملاک کنترل یک کشور عقیم سازی و نسل کشی است، ادامه داد:
وی افزود: دشمن به دروغ در کشور برای نسل کشی حمله کرد و این فرهنگ در جامعه متنوع تر می شد، بنابراین خانواده ها دیگر تمایلی به بچه دار شدن نداشتند.
مقسودی بیان کرد: سابقه کنترل جمعیت به جایی رسیده است که امروز نرخ زاد و ولد به 6.7 تا 1.7 رسیده است و ایران گران قیمت به برکت شعارهای به اصطلاح موفق ترین کشور جهان در کنترل جمعیت معرفی شده است.
نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در سال 1397 ایران به عنوان یکی از 7 کشور جوان دنیا معرفی شد و با همین فرمان ایران در سال 1405 به دام می افتد و جمعیت در سال 1415 به صفر می رسد. و در سال 1420 یکی از سه ایالت قدیمی خواهد بود ما جهان خواهیم بود و در سال 1480 خواهیم مرد که آمار بسیار وحشتناک و نگران کننده ای است.
وی ادامه داد: روزانه 1000 سقط جنین در کشور ثبت می شود که 10 مورد آن قانونی و 990 مورد کیفری است و با نسل مادر و فرزند مواجه هستیم.
مقسودی گفت: بسیاری از افسردگی های زنان در جامعه مربوط به سقط جنین است، بنابراین واقعیت ها را جدی بگیرید.
سخنگوی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی البرز در پایان خاطرنشان کرد: جایگاه مادر در جامعه نیازمند تبیین و تشویق است تا زنان بیشتر صاحب فرزند شوند زیرا بزرگترین جهاد زنان بارداری و شیردهی نسل است. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید