بسیاری از زوج ها در هنر صحبت کردن تسلط ندارند / بهترین گزینه مشاور خانواده برای آموزش مهارت های کلامی بین همسران


زمان: 12:36 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 09/02/1401
کد خبر: 1913148

طاهریان گفت: هنر ارتباط با همسر اکتسابی و آموختنی است و این یعنی باید برای یادگیری آن وقت بگذارید و برای این کار مشاوران خانواده می توانند کمک بزرگی به زوجین کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مشاور خانواده طاهریان در گفت و گو با جهانبین نیوز; وی با اشاره به مهارت های کلامی بین همسران تصریح کرد: فقط یک مهارت نیست بلکه وقتی صحبت از مهارت می شود به معنای مشکلی است که می توان آموخت.


وی تصریح کرد: هنر ارتباط با همسر اکتسابی و آموختنی است، یعنی باید وقت گذاشت و آن را یاد گرفت، برای این منظور مشاور خانواده می تواند کمک شایانی به زوج ها کند.


طاهریان اضافه کرد: برخی از زن و شوهرها حتی نمی توانند 10 دقیقه بدون فشار با هم صحبت کنند و این یعنی ضعف مهارت های کلامی در این زوج ها به وضوح مشهود است.


این مشاور خانواده افزود: اگر بخواهیم رابطه بین زوجین را تقویت کنیم باید فن بیان را بیاموزند چرا که بسیاری از افراد درست صحبت کردن، گزیدن، کلمات کنایه آمیز و… را بلد نیستند.


وی والدین را بهترین معلمان آموزش فن بیان در خانواده دانست و خاطرنشان کرد: کودکان هر آنچه را که می بینند یاد می گیرند و اگر والدین در این زمینه احساس پوچی می کنند، حتما باید به مشاور خانواده مراجعه کنند تا این مهارت را به آنها آموزش دهند. کودکان نیز مشکلاتی را در زندگی آینده خود حمل می کنند و از آن جلوگیری می کنند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید