بسیجیان معلم اول قیام/ امروز تفکر و روحیه بسیجی در تمام جهان گسترده شده است

سردار نقدی عنوان کرد:

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز تفکر بسیجی به تمام جهان صادر شده و نمود این روحیه و تفکر را در جای جای جهان می توان دید.


به گزارش

خبرگزاری موج

گیلان

،سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روز جمعه در رزمایش اقتدار ۶ هزار نفره بسیجیان سپاه ناحیه مرکزی رشت اظهار کرد: شما بسیجیان معلم اول قیام هستید و شاهدیم که مردم غزه با درس گرفتن از جوانان و زنان و مردان بسیجی به میدان آمده و تانکهای دشمنان را نابود و زیر بمباران شدید ایستادگی می کنند.

وی افزود: امروز این مقاومت و فداکاری جوانان فلسطینی و ضرباتی که به دشمنان می زنند همه درسهایی است که از شهید املاکی ها گرفتند؛ فرمانده گیلانی که هنگام بمباران شیمیایی، ماسک خود را بر صورت یک بسیجی زد و شهید شد.

وی ادامه داد: امروز شاهدیم که جمعیت میلیاردی مردم در اقصی نقاط جهان به کف خیابانها آمدند و این حضور آنان درسهایی است که شما ملت بسیجی در مناسبتهای مختلف به مردم جهان آموختید.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: هم اینک همه مردم جهان شاهد ۲ جبهه هستند یکی تمدن اسلامی و دیگری تفکر منحط غربی است و مردم دنیا انتخاب خود را انجام می دهند که طرف انسانیت و شجاعت رفته یا به سمت وحشی گری و کودک کشی بروند.

سردار نقدی بیان کرد: مردم جهان شاهدند یک طرف جبهه کرامت است و طرف دیگر رذالت که سبک زندگی غربی است آنانی که به دلیل جنایاتی که انجام می دهند و کودکان و زنان بی گناه را به خاک و خون می کشند، سنگدل ترین و بی رحم ترینها هستند.

وی خاطرنشان کرد: ما باید در برهه کنونی که ملت جهان بیدار شده و در مقابل مستکبران ایستادگی می کنند بیش از پیش تفکر بسیجی خود را حفظ کرده و گسترش دهیم و حافظ فرهنگ بسیجی باشیم که این تفکر و فرهنگ دنیا را بیدار کرده است.

سردار نقدی در خاتمه گفت: امروز نیز نابودی رژیم جعلی را شاهدیم زیرا این رژیم کودک کش سفاک ۱۵ مهرماه تمام شده است و اینک مردم فلسطین با آمریکا و تمام استکبار در حال جنگ هستند.

در این رزمایش که در مجموعه ورزشی شهدای شهرستان رشت برگزار شد، اسدالله عباسی استاندار گیلان، نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان گیلان نیز حضور داشتند.

اجرای سرود توسط ابوذر روحی خواننده سرود ” سلام فرمانده” و رونمایی از سرود شعله موشکها، اجرای ورزش باستانی و زورخانه ای، نمایش حرکات رزمی و شکستن اجسام سخت توسط ورزشکاران و اجرای حرکات امدادی توسط آتش نشانان رشت از برنامه های این رزمایش بود.




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید