بسیج از طرح های پژوهشی بیشترین حمایت را می کند

ساعت: 15:03
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1786706

پژوهشگر برگزیده جشنواره علمی و فناوری جهادگران بسیج زنجان:

پژوهشگر برگزیده جشنواره جهادی علم و فناوری بسیج زنجان در خصوص نقش مشارکت بسیج در کسب این موفقیت گفت: بسیج بیشترین حمایت را از طرح ها و ایده های علمی در این حوزه داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصطفی یوسفی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: در شرکت نونگران صنعت با حمایت بسیج پژوهشی و حوزه بسیج دانش آموزی زنجان فعالیت می کنم.

وی با بیان اینکه حدود 4 سال است که با همکاری بسیج در این زمینه فعالیت می کنیم، خاطرنشان کرد: محصولاتی که داریم عمدتا مبتنی بر هوش مصنوعی و پردازش تصویر است و 2 محصول نیز در حوزه تجهیزات پزشکی استفاده می شود.

یوسفی افزود: محصول هوش مصنوعی یک سیستم هشدار دهنده است و بیشتر در حوزه امنیتی کاربرد دارد.

این محقق با اشاره به جلسات و رایزنی های انجام شده با نیروی انتظامی و پارک علم و فناوری منطقه و سایر مراکز گفت: حفره هایی در این جلسات وجود داشت که در نظر داریم ادامه داشته باشیم تا بتوانیم همکاری داشته باشیم.

جهادگران بسیج علم و فناوری زنجان پژوهشگر برگزیده این جشنواره با بیان اینکه محصولات حوزه پزشکی شامل ارتودنسی نوزادان و ابزار اندازه گیری مایعات است گفت: با چند شرکت در کشور از جمله مشهد و تهران در حال همکاری هستیم.

وی در خصوص نقش بسیج در کسب این موفقیت گفت: بسیج در این زمینه بیشترین حمایت را از برنامه ها و ایده های ما داشت.

یوسفی خاطرنشان کرد: حمایت بسیج از تمامی عرصه های پژوهشی چه از شرکت و چه از عوامل شرکت که بیش از سنین جوانی هستند واقعاً الهام بخش بوده و نقش عمده ای در کسب این موفقیت ها داشته است.

پژوهشگر برگزیده جشنواره علمی و فناوری جهادگران بسیج زنجان با بیان اینکه بیشتر اعضای این شرکت و پژوهشگران از قشر جوان جامعه هستند که به تازگی وارد بازار کار شده اند، افزود: است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید