فعالیت مراکز پژوهشی بسیج دانشجویی به یک روند تبدیل شده است

ساعت: 18:43
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785839

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی:

اقبالی گفت: راه اندازی پژوهش سرای بسیج دانش آموزی و حمایت از آنها طی دو سال گذشته با قوت ادامه داشته است و خوشبختانه امروز فعالیت پژوهشگاه های بسیج دانشجویی به یک روند تبدیل شده و دستاوردهای چشمگیری در زمینه های مختلف حاصل شده است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; حامد اقبالی معاون پژوهشی و فناوری سازمان بسیج دانشجویی امشب در بازدید از اقشار مختلف بسیج دانشجویی استان مرکزی و دیدار با مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های استان مرکزی گفت: رویکردی علمی و پژوهشی است زیرا این امر این موضوع از نکات برجسته مقام معظم رهبری است و بسیج به عنوان پیشگامان لبیک باید در این زمینه نقش موثری ایفا کند.

وی افزود: امروز با راه اندازی مراکز تحقیقاتی در حوزه های مختلف پزشکی، علوم انسانی، فنی و مهندسی و علوم پایه فصل جدیدی در برخورد با مشکلات آغاز شده و بسیج نیز در این زمینه فعال است.

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی گفت: شناسایی ظرفیت نخبگان و استفاده از توانمندی های نخبگان جوان از رویکردهای مهم پژوهشگاه ها است و معتقدیم باید از ظرفیت نخبگان برای حل مشکلات به خوبی استفاده شود. .

وی بیان کرد: تربیت نیروی انسانی متعهد و کارآمد یکی از اهداف مهم مراکز تحقیق و توسعه بسیج دانشجویی است و باید تمام تلاش و ظرفیت به کار گرفته شود تا حرکت پرشتاب علمی کشور ادامه یابد و به قله های رفیع سربلندی و سربلندی و سربلندی دست یابد. دانش آموزان. بسیج در این راستا «برنامه‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت تدوین شد.

اقبالی ادامه داد: یکی از اولویت های مهم بسیج دانشجویی موضوع محوری و تمرکز بر اولویت های کشور است و معتقدیم با فعالیت های دانش بنیان و البته مطالبه گرانه می توانیم به اهداف خود برسیم.

وی افزود: راه اندازی پژوهش سرای بسیج دانش آموزی و حمایت از آنها طی دو سال گذشته با قوت ادامه داشته است و خوشبختانه امروز فعالیت پژوهشگاه های بسیج دانشجویی به یک روند تبدیل شده و دستاوردهای چشمگیری در زمینه های مختلف به دست آورده است. .

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانش آموزی خاطرنشان کرد: مراکز تحقیق و توسعه بسیج دانشجویی برای همه دانش آموزان برنامه عملیاتی دارد و مهمترین هدف در این زمینه توانمندسازی است و این یکی از اولویت های مهم است. امروز کشور

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید