تقویت تعاملات دوجانبه نیروی انتظامی با مراکز و شرکت های پژوهشی دانش بنیان


زمان: 00:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۷
کد خبر: 1876499

رئیس اداره تحقیقات کاربردی انتظامی آذربایجان شرقی:

اکبریان خطر گفت: تقویت تعامل دوسویه پلیس استان با مراکز تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان برای اجرای شعار سال و رفع به موقع مشکلات و رسیدن و تولید محصول مورد نیاز سازمان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تبریزبیدار، سرهنگ علی اکبریان هازارد ظهر پنجشنبه در نشست خبری گفت: کانون ها، نخبگان و فرهیختگان، دانش آموزان و سایر سازمان ها و ادارات استانی.

وی بیان کرد: هدف اصلی دفتر پژوهش های کاربردی مبتنی بر توسعه مشارکت اجتماعی و به روز رسانی علمی مولفه های موثر در امنیت عمومی با استفاده از فعالیت های حل مسئله و پژوهشی و دستیابی به تولید و تامین امنیت عمومی در استان است.

رئیس اداره تحقیقات کاربردی انتظامی استان با اشاره به مهمترین وظایف دفتر تحقیقات کاربردی خاطرنشان کرد: ایجاد دانش بومی مورد نیاز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، ایجاد سامانه علمی و پژوهشی برای رفع نیازهای فعلی و آتی تقویت امنیت عمومی، توسعه مشارکت در تحقیقات درون و برون سازمانی با انعقاد تفاهم نامه و بسترسازی و استفاده از ظرفیت نخبگان و فرهیختگان علمی و دانشگاهی – شرکت های دانش بنیان و کارشناسان استانی و….

اکبریان هازارد افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانیه ای در گام دوم انقلاب فرمودند که ما استفاده نادرست از دانش را آن گونه که غرب انجام داده است توصیه نمی کنیم، بلکه از کشور می خواهیم که منبع دانش را در میان ما پیدا کند. علم و پژوهش در کشور ما بالاتر از میانگین جهانی است.

وی خاطرنشان کرد: با تجلیل شهروندان، حمایت ها و تشویق های بی دریغ مسئولان و از همه مهمتر اصحاب رسانه، فرماندهی انتظامی توانست پرونده قابل قبولی را به جامعه ارائه کند.

رئیس پژوهشکده پلیس کاربردی استان گفت: جذب مقالات علمی و پژوهشی، شناسایی نخبگان، جذب و حمایت از آنان با ارائه طرح های صنعتی و غیر صنعتی مرتبط با ماموریت های انتظامی استان ها برای شرکت در نمایشگاه بین المللی IPAS، شناسایی و حمایت از نخبگان علمی جنبه اصلی تعاملات غیرسازمانی دفتر تحقیقات کاربردی است.

وی افزود: از دیگر تعاملات خارج از سازمان می توان به حمایت از ایده های جدید و بدیع پلیسی، حمایت از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری در موضوعات مرتبط با ماموریت های پلیس و شناسایی و جذب داوطلبان خدمات کشوری اشاره کرد.

اکبریان هازارد در پایان افزود: شهروندان می توانند ایده های خود را مطابق با ماموریت های پلیس در هر حوزه شناسایی و به عنوان چشمان بیدار جامعه به این اداره ارسال کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید