بسیج سازندگی؛ تبلور سرویس و ساخت بدون نعنا


ساعت: 11:10
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817220

بسیج با استفاده از تمام پتانسیل خود توانست نقش مهمی در محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم داشته باشد و با اجرای طرح های محرومیت زدایی شور و نشاط خاصی در صیانت از نظام در گچساران ایجاد کند.

مبارزه با فساد، رفع تبعیض و برقراری عدالت اقتصادی، ساده زیستی، تولید ملی، محرومیت زدایی و خدمت به محرومان از رویکردهای مهم انقلاب اسلامی و در عین حال توسعه، پیشرفت و رشد است. انقلاب اسلامی، بنابراین نظام اسلامی در بسیاری از مناطق مختلف در سطح بین المللی و جهانی.

این در حالی است که امروز با وجود همه تحریم های اقتصادی ناشی از تلاش جوانان با قدرت انقلاب اسلامی و با عنایت الهی این نظام، شاهد رشد انقلاب در تمامی عرصه های علمی، فنی، پزشکی و… کشاورزی، صنعت، دفاع و ارتش در سراسر جهان. و بسیج به عنوان یادگار امام خمینی (ره) و مدافع ولایت، رسالت انقلابی دارد تا در هر عرصه از انقلاب که نیاز است، عمل کند.

این در حالی است که بسیج سازندگی برای سازندگی و محرومیت زدایی، حمایت از کارآمدی نظام، توسعه و پیشرفت کشور و اجرای پروژه ها از بدو تاسیس تاکنون اقدامات ارزنده بسیاری را در عرصه های مختلف انجام داده است. در محرومیت هاست که بسیجیان برای انجام فعالیت های عمرانی (ساختمانی، بازسازی و عام المنفعه)، فرهنگی، بهداشتی، خدماتی و کشاورزی در این برنامه ها شرکت می کنند.

با این تفاسیر، بسیج امروز با استفاده از تمام ظرفیت خود، نقش مهمی در محرومیت زدایی و خدمت به مناطق کم برخوردار داشته است، هرچند که مقام معظم رهبری می فرمایند مسئولیت سپاه پاسداران در برنامه های سازندگی کشور نشان از عظمت روحیه تعهد است. شجاعت و ریسک پذیری در عرصه های وسیع و عزم انقلاب اسلامی آزمایش نشده است.


9681354d dd10 42b3 a202 6c100e64c336 خبر خاکستری

این در حالی است که قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی ناحیه مقاومت بسیج گچساران برای نیل به اهداف مقدس نظام اسلامی و کسب خیر و برکت، اجرای طرح های محرومیت زدایی، محرومیت زدایی، مردم سالاری، کمک به مردم و نیکوکاری در مناطق کوچکتر از شهر به طور جدی لذت ببرید.

اما در مناطق فقیرنشین گچساران به منظور تعمیق و ایجاد امنیت پایدار، طرح های ارزشمندی در راستای محرومیت زدایی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان و بسیج سازندگی در عرصه های محرومیت زدایی در عرصه های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی اجرا شده است. و کشاورزی حضور چشمگیری هم داشت.

لازم به ذکر است اجرای طرح ها و برنامه های سازندگی و محرومیت زدایی از شاخص ترین برنامه های بسیج در شهرستان گچساران است و سپاه ناحیه این شهرستان با عزمی جهادی در این راستا گام برداشته است.

بیکر پسنده فرمانده ناحیه مقاومت گچساران در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی به لزوم توجه به محرومان و گسترش فعالیت های جهادی در این شهرستان اشاره کرد.

وی افزود: در همین راستا گروه های جهادی گچساران برای خدمات رسانی و کمک به محرومان به روستاهای محروم و فقیرنشین این شهرستان اعزام می شوند. عمده فعالیت این جهادگران با توجه به نیاز منطقه هدف، ساخت 15 واحد مسکونی در این روستا می باشد.

پسنده در ادامه بیان می کند: این واحدهای مسکن مددجویان بر اساس تفاهم نامه کمیته یاری امام و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قالب واحدهای 60 متری شامل پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه توسط جهادگران بسیج سازندگی ساخته شده است. و حمام

وی افزود: باید توجه داشت که خدمت به محرومان مهمترین موضوع در بسیج سازندگی است در حالی که ناحیه مقاومت بسیج گچساران این گونه اقدامات را وظیفه و احساس وظیفه می داند و این موضوع یکی از عوامل موثر در ایجاد امنیت است. «و آرامش جامعه را بشمار.

بر این اساس هدف از اجرای طرح های محرومیت زدایی; کمک به کاهش فقر و محرومیت، تحکیم پیوند مردم با نظام اسلامی، اثبات کارآمدی نظام، ایجاد بارقه امید و نشاط در مردم، رشد اقتصادی، بهبود وضعیت معیشتی مردم، ترمیم ویرانی ها و آبادانی کشور و نمایش شکوه. شادی در حفظ نظام و جلوگیری از کاهش شور و نشاط و رفع مشکلات مردم مناطق فقیرنشین است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید