بسیج یک قدرت مقدس و بزرگ است که در بزرگترین زرادخانه های جهان نیست

ساعت: 13:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۷
کد خبر: 1785344

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار سردار سلیمانی:

این مرجع تقلید شیعیان گفت: بسیج یک قدرت مقدس و بزرگ است که در بزرگترین زرادخانه های دنیا یافت نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از کوم فردا ، آیت الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در دیدار سردار غلامرضا سلیمانی با بیان اینکه بسیجیان شبیه ترین سربازان به سربازان رسول الله (ص) هستند، اظهار داشت: بسیجیان شباهت زیادی به سربازان پیامبر (ص) دارند. آنها در واقع تفاوت بین این گروه و گروه های دیگر را نشان نمی دهند.

وی ادامه داد: اخلاص نیت در بین بسیجیان وجود دارد و همین امر باعث چند برابر شدن قدرت ایشان و در نتیجه شباهت ایشان به لشکر پیامبر(ص) و امیرالمومنین(ع) می شود.

آیت الله مکارم شیرازی بر اهمیت حمایت بسیجیان تاکید کرد و افزود: با وجود اینکه بسیجیان خالصانه وارد میدان می شوند اما هیچ مانعی برای ارتقای نیروها وجود ندارد و بسیجیان باید با تشویق و تشکر حمایت شوند تا بتوانند خدمت خود را ادامه دهند.

وی توجه به مسائل اخلاقی را مهم دانست و گفت: مواظب باشید بسیجیان دچار آلودگی اخلاقی نشوند تا هیچگاه نام بسیج خدشه دار نشود و مثل همیشه روشن بماند.

این مرجع تقلید از خدمات جهادی بسیجیان را مورد توجه قرار داد و افزود: بسیج وارد عرصه های مختلف سازندگی و… شد. و قدرتی مقدس و بزرگ است که در بزرگترین زرادخانه های جهان یافت نمی شود.»
وی تاکید کرد: برخلاف بسیاری از کشورها که با این تملق و هزینه سرباز می گیرند، اما سربازان و بسیجیان ما به عنوان سرباز پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) و خالصانه خدمت می کنند.

آیت الله مکارم شیرازی افزود: توقع بسیجیان با اخلاق و متمایز از سایر جوانان است چرا که بسیج الگویی مناسب برای همه اقشار است.

وی افزایش دانش و مهارت بسیجیان را مهم می داند و می گوید: بسیج باید دانش و مهارت نیروهای خود را افزایش دهد تا این افراد بتوانند آبروی این نیرو را حفظ کنند و در این راستا باید به افزایش توان بسیجی ادامه داد. دانش.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید