بشاگرد به سرزمین گروه های جهادی تبدیل شده است/ ارائه امکانات برای اردوهای کوچک دریایی


ساعت: 10:24
تاریخ انتشار: 1301/09/12
کد خبر: 1915226

سردار زهرایی گفت: همان طور که فوتبالیست های معروف شروع به بازی در زمین خاکی کردند، بشاگرد هم به زمین خاکی گروه های جهادی تبدیل شده است، اما باید مراقب بود تا چه زمانی باید زمین خاکی باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ سردار زهرایی رئیس بسیج سازندگی کشور صبح امروز در گفت و گوی رادیویی در برنامه پیام ساحل بندرعباس گفت: اجلاس سران اقتصاد مقاومتی عصر امروز با حضور نمایندگان کرزه در بندرعباس برگزار می شود. ال – صندوق های قرض الحسنه برای ایجاد اشتغال برای مردم حسنا که تولیدات بیشتری دارند و کارگاه های حمایت از اشتغال بندرعباس و صنایع دستی کار کرده اند و تسهیل گرانی که خوشه بندی و تسهیل گری مردم را به سمت اشتغال و کارآفرینان محترمی که برای خود و دیگران ایجاد شغل می کنند انجام داده اند. و گروه های جهادی در اقتصاد مقاومتی فعال است.

رئیس بسیج سازندگی کشور ادامه داد: همه این افراد برای اولین بار در این همایش حضور پیدا می کنند و همدیگر را پیدا می کنند، شبکه سازی می کنند و در زمینه های مختلف از تولید تا بازار و… انجام می دهند.
سردار زهرایی تصریح کرد: باید به ظرفیت استان هرمزگان، بندرعباس، جزایر و شهرستان ها توجه کنیم و یکی از راه ها این است که خودمان را به گونه ای پیدا کنیم که در هر نقطه جغرافیایی چه ظرفیت ها و توانمندی ها و چه کار اقتصادی می توان انجام داد. و تبدیل شدن به سازمانی برای حرکت به سمت افق بهتر.
وی با اشاره به سفر خود به جزیره هرمز گفت: جزیره هرمز در زمینه ضداقتصادی قابلیت های زیادی دارد و من روز گذشته با مسئولان کشور درباره ظرفیت آن صحبت کردم و خواستم رسیدگی شود. حتي از طريق مسئول دفتر رياست جمهوري به اطلاع رئيس جمهور رساندم و براي رئيس جمهور هم فرستادم.
مسئول سازندگی بسیج کشور گفت: همان طور که فوتبالیست های صاحب نام شروع به بازی در زمین خاکی کردند، بشاگرد هم به زمین خاکی گروه های جهادی تبدیل شده است اما باید مراقب باشد تا چه زمانی باید زمین خاکی باشد.
سردار زهرایی گفت: دولت طرح شهرهای دریایی را آغاز کرده است که ما نیز در حال کمک به آن هستیم، کشورهای دیگر نیز این طرح را دارند، مسیر ساحلی با پرورش ماهی و فرآوری ماهی؛ به همین دلیل است که در حال انجام است. برای این منظور شهری که هم دارای جاذبه های گردشگری و هم جنبه اقتصادی باشد در نظر گرفته می شود.
وی خاطرنشان کرد: کارگاه های کوچکی از تبصره 16 راه اندازی شده است که آن ها را به اقتصاد دریا محور رسانده ایم به گونه ای که جزایر ما از امکاناتی برای چمن بافی، تعمیر قایق و بوم گردی و … برخوردار هستند. دریا و همچنین اقتصاد را به ساحل آورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید