بلاتکلیفی مسئولان به بهانه/ وقتی عزم برگرداندن تراکتور وجود ندارد!


ساعت: 13:57
تاریخ انتشار: 1401/01/08
کد خبر: 1818216

هواداران تراکتورسازی خواهان بازگشت این تیم به ورزشگاه یادگار امام راه تبریز و همراهی تیم محبوب خود در ادامه مسابقات لیگ برتر این فصل هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گروه ورزشی آناناج / سجاد جمال زاده: علیرغم بهبود بیماری عروق کرونر در کشور و بازگشایی اکثر اماکن تفریحی از جمله سینما و کنسرت، حضور هواداران فوتبال در استادیوم ها همچنان مبهم است و هنوز خبر روشنی در دست نیست.

اما پس از اینکه دربی تهران بین دو تیم صرحابی در روزهای پایانی سال گذشته با تماشاگر برگزار شد، روز گذشته باشگاه استقلال از حضور مجدد هوادارانش در دیدار مقابل پیکان در یکی دیگر از دربی های پایتخت خبر داد تا نوید بازگشت تماشاگران فوتبال به ورزشگاه ها را بدهد. بعد از دادن 2 سال.

این در حالی است که هواداران تراکتورسازی به عنوان پرشورترین تماشاگران فوتبال کشور و قاره کهن چشم به راه افتتاح ورزشگاه ها هستند و پیگیر این سوال بوده اند.


پاسخ فرماندار: حالا صبر کن!

علی جعفری آذر فرماندار تبریز در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه آیا بازی تراکتورسازی مقابل کپر رفسنجان هفته آینده با حضور تماشاگران برگزار می شود یا خیر؟ جمله: در طول مسابقه ای که در چند روز آینده خواهیم داشت، شرایط حضور هواداران را بررسی و اعلام خواهیم کرد، پس منتظر باشید!

خبرنگار ما آخرین وضعیت ورزشگاه یادگار امام ره تبریز برای میزبانی از مسابقات را از ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی پیگیری کرد که در این رابطه گفت: ورزشگاه یادگار امام راه تبریز به جز در رختکن هیچ مشکل خاصی برای مسابقات وجود ندارد. . به دنبال این هستیم که رختکن های ورزشگاه هر چه زودتر برای میزبانی از تیم ها آماده شوند.

وی ادامه داد: رختکن های ورزشگاه یادگار امام (ره) اصلا وضعیت خوبی نداشت و مجبور شدیم تعمیرات اساسی کنیم. این امر مستلزم استانداردسازی بود که در بهمن ماه بودجه ای برای این منظور اختصاص یافت و قراردادی با پیمانکار منعقد شد.


0f7aaf79 8697 425e aa12 1b63226b4efc خبر خاکستری

مدیر کل ورزش و جوانان استان در خصوص احتمال حضور هواداران تراکتورسازی در دیدار مقابل کپر رفسنجان گفت: همانطور که گفتم به غیر از رختکن، ورزشگاه یادگار امام مشکل خاصی ندارد و زمین ورزشگاه. وضعیت خوبی دارد.”

بهتایی با تاکید بر اینکه تصمیم گیری برای حضور هواداران بر عهده ستاد کرونا است، تاکید کرد: در روزهای آینده جلسه ای با حضور مسئولان استانی برای بررسی شرایط حضور هواداران و تصمیم گیری برگزار می شود. در این جلسه هر نتیجه ای حاصل شود ما تابع آن خواهیم بود.


بهانه ای به نام ترمیم رختکن

جلال تگی پور مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز در گفت و گو با خبرنگار آناج با تایید صحبت های ایوب بهتاج از آغاز بازسازی رختکن یادگار امام (ره) خبر داد و گفت: رختکن های ورزشگاه یادگار امام (ره) نیاز به کارشناسی دارد. تعمیر و بازسازی بعد از 30 سال تصمیم گیری فیفا و AFC است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات بازسازی رختکن های ورزشگاه یادگار امام راه تبریز توسط پیمانکار آغاز شده و در حال حاضر امکان استفاده از این رختکن ها وجود ندارد.

به گفته تقی پور، ورزشگاه یادگار امام راه تبریز برای مسابقات در ماه مبارک رمضان مشکلی از نظر روشنایی ندارد. امکانات چمن و استادیوم از جمله سرویس بهداشتی، آب آشامیدنی و پارکینگ نیز در وضعیت خوبی قرار دارد.

تگی پور در ادامه با بیان اینکه ورزشگاه یادگار امام یک سرمایه ملی است، گفت: باید در حفظ و نگهداری ورزشگاه های خود کوشا باشیم و در این مدت تمام تلاش خود را کرده ایم تا ورزشگاه یادگار در بهترین شرایط باشد. اگر بخواهیم یادگار امام به استانداردهای جهانی و سایر ورزشگاه های ایران برسد باید اعتبار بیشتری برای مجموعه قائل شد.

مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام تبریز در خصوص احتمال بازگشت هواداران به ورزشگاه نیز گفت: از بازگشت هواداران به ورزشگاه استقبال می کنیم چرا که فوتبال با حضور آنها معنا پیدا می کند. اگر ستاد فرماندهی ولیعهد استان دستور حضور هواداران و بازگشت تراکتور به ورزشگاه یادگار امام را بدهد، باید برای یکی دو بازی مقدمات رختکن را به صورت موقت انجام دهیم.


456527c2 a989 4235 bb5e c7cb96dffbb0 خبر خاکستری


وقتی عزمی برای بازگشت وجود ندارد!

اما این توضیحات و ابهامات در مورد بازگشت تراکتورسازی به خانه اصلی خود در حالی است که پیش از سال گذشته و در شرایطی مشابه، مسابقات این تیم بدون مشکل در ورزشگاه یادگار امام راه تبریز برگزار می شد و یا در فصل جاری که مسابقات ماشین سازی در لیگ آزادگان ورزشگاه برگزار می شود.

با توجه به ابهامات موجود در حضار، اولین اتفاقی که افتاد، حضور فعال باشگاه ها بود که چنین شرایطی را به وجود آورد. جایی که تراکتور بیش از هر زمان دیگری به دوست دوازدهم خود نیاز دارد اما باشگاه تاکنون هیچ اقدام قاطعی یا اعتراضی نسبت به تعطیلی ورزشگاه ها برای هواداران نشان نداده است و به نظر می رسد کارکنان تراکتور به وضعیت فعلی هواداران تیم محبوب خود تمایل دارند. با برگزاری مسابقات بدون تماشاگر.

از سوی دیگر لازم به ذکر است که بازگشایی مدارس و دانشگاه ها که قرار است پس از تعطیلات سال نو به صورت حضوری انجام شود و همچنین این سوال که چگونه فضاهای سرپوشیده که از نظر آتش سوزی تاج نیز خطرناک تر به حساب می آیند. ، ممنوع نیستند، اما در استادیوم ها. از آنجایی که سایت‌های نظامی بسیار پایین‌تر هستند، ما همچنان بر ادامه محدودیت‌ها نظارت خواهیم کرد.

با این دوگانگی محدودیت ها، پاسخ های رسمی و عملکرد منفعلانه باشگاه ها، به نظر می رسد هیچ عزمی برای بازگشت هواداران به ورزشگاه ها وجود ندارد. آیا در همان حال و هوای پرشور و هیجان انگیز قبل از کراون افراط خواهید کرد یا خیر؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید