بهانه ای برای نبود زیرساخت های قانونی برای حمایت از مراکز دانش بنیان وجود ندارد


ساعت: 09:08
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1838899

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی گفت: با تصویب قانون حمایت از مراکز دانش بنیان هیچ عذری برای فراهم نشدن زیرساخت های قانونی وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز، درباره لزوم نظارت کمیسیون آموزش مجلس بر دانشگاه های دانش بنیان گفت: دانشگاهیان را به مباحث دانش بنیان تشویق می کنیم.

وی افزود: البته اکثر اعضای کمیسیون آموزش مجلس را اساتید و اساتید دانشگاه تشکیل می دهند که در این راستا دانشگاهیان را به روی آوردن به مقوله های دانش بنیان تشویق می کنند.

حجت الاسلام فلاحی خاطرنشان کرد: با کمک اعضای کمیته آموزش مجلس، بحث های تشویقی در زمینه مباحث دانش بنیان در دانشگاه ها از جمله دانشگاه شهید رجایی، فنی و حرفه ای و غیره در حال برگزاری است.

وی گفت: با توجه به مشغله های کمیسیون آموزش مجلس، تشویق دانشگاهیان به موضوعات دانش بنیان لزوما در قالب کمیته امکان پذیر نیست.

عضوهیات رئیسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: شعار سال به ویژه در حوزه مراکز دانش بنیان باید تا قبل از پایان سال در دانشگاه ها فعالیت کند.

حجت الاسلام فلاحی گفت: قانون حمایت از مراکز دانش بنیان تصویب شده و بهانه ای وجود ندارد که زیرساخت های قانونی در این حوزه فراهم نشده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید