بندرعباس عضو کتابخانه عمومی «فرختگان ایسین» موفق به دریافت سیمرغ طلایی شد.


ساعت: 13:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۲
کد خبر: 1889598

مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان گفت: یکی از اعضای کتابخانه عمومی «فرهیختگان ایسین» بندرعباس موفق به کسب سیمرغ طلایی جشنواره ملی سیمرغ شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امین دریانورد امروز در گفت و گو با خبرنگار هرمز اظهار داشت: مائده غریب نواز از شهرستان بندرعباس و عضو کتابخانه عمومی فرهیختگان اسین از بین 150 شرکت کننده در مرحله پایانی بخش قصه گویی و در رده کودک جشنواره ملی سیمرغ. ، موفق به کسب مقام اول سیمرغ طلایی جشنواره شد

وی افزود: این جشنواره روز گذشته به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان در استان قزوین در 2 بخش قصه گویی و بازیگری با حضور 151 شرکت کننده از استان های مختلف کشور و در بخش نفرات برتر بخش کودک و نوجوان برگزار شد. قصه گو، «مائده غریب نواز» از بندرعباس به عنوان نفر اول معرفی شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان بیان کرد: این جشنواره در رده های سنی پنج تا هشت سال، 9 تا 12 سال و همچنین 13 تا 18 سال در 2 بخش قصه گویی و اجرا برگزار شد.

دریانورد خاطرنشان کرد: در مجموع 60 شرکت کننده از قزوین و 91 نفر از استان های دیگر مانند تهران، اصفهان، خراسان رضوی، هرمزگان، فارس هستند که در این دو روز برنامه های متنوعی برای آنها تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید