بهانه را برای تضعیف ورزش، جوانان و کشورمان بهانه نکنیم

ساعت: 12:39
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790296

مجلس شورای اسلامی به شدت پیگیر مسائل است

نماینده مردم استان مازندران گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که استقلال کامل را به اقدامات فدراسیون ها بدهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی بابای کارنامی نماینده مردم استان مازندران در ابتدا درباره عملکرد فدراسیون فوتبال گفت: ارزیابی اولیه ما این است که عملکرد فدراسیون راضی کننده است و من شخصا هیچ انتقادی به ساختار ورزش ندارند. چرا که در سال های اخیر هنوز سازوکاری برای ارتقای جاذبه ها به نفع کیفیت فوتبال و جوانان علاقه مند به این رشته در استان های فوتبال تدوین نشده است. در واقع هنوز جای کار زیادی در فوتبال وجود دارد و تا رسیدن به آرمان های نهایی و برنامه های باکیفیت فوتبال، فوتسال و به خصوص فوتبال بانوان راه درازی در پیش است، اما نه از نظر منابع، حمایت. و زیرساخت. پول زیادی.

رئیس فراکسیون کارگری با اشاره به عملکرد تیم ملی فوتبال گفت: به نظر من استفاده از ظرفیت های پنهان و آشکاری که باید در حمایت از تیم ملی وجود داشته باشد هنوز محقق نشده است. این یک تحقیق و تفحص است و مجلس شورای اسلامی به شدت پیگیر مسائل است. اما در کل با توجه به اینکه صعود نهایی نشده و همچنان برای صعود در حال رقابت هستیم، باید همه با تمام وجود از آن حمایت کنیم و انتظار پیشرفت قابل قبولی در آینده داشته باشیم.

نایب رئیس اول کمیته اجتماعی با اشاره به لزوم پرهیز از توجیه سازمان های بین المللی خاطرنشان کرد: بر سر دیدگاه سازمان های بین المللی ورزشی مانند فیفا که نه اولین و نه آخرین است، اختلاف نظر وجود دارد. اما نکته ای که به مجموعه های داخلی توصیه می کنم این است که هوشیار باشند و خود را برای برخی از علمای خارجی توجیه نکنید. باید با تاکتیک های لازم و تحقیقات عمیق در مورد مسائل مختلف اظهار نظر کرده و حل کنیم تا حاشیه ها از فدراسیون فوتبال و تیم ملی و حتی سایر رشته های ورزشی دور بماند. در واقع نباید برای تضعیف ورزش، جوانان و کشورمان بهانه ای بیاوریم. مجلس شورای اسلامی نیز حمایت های لازم را انجام می دهد و البته معتقد است که تضاد منافع در ورزش باید برطرف شود و باید به سمت استقلال کامل فدراسیون ها و به حداقل رساندن دخالت دولت در ورزش حرکت کنیم. البته باید سیاست های کلان وجود داشته باشد، اما دخالت ها باید به طور جدی کاهش یابد و من معتقدم در حال حاضر دخالتی وجود ندارد، اما باید تصور دخالت را هم از بین ببریم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید