بهبود روزافزون قدرت دفاعی کشور مرهون جمعیت بومی آن/دستاوردهای ثبات در تصمیم گیری و سیاست صحیح است.


ساعت: 12:39
تاریخ انتشار: 06/04/1401
کد خبر: 1892682

سخنگوی دولت گفت: ثبات در تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری صحیح منجر به دستاوردهایی می‌شود و این امر در صنعت دفاعی کشور به وضوح قابل مشاهده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سخنگوی دولت در بازدید از نمایشگاه دفاع و جنگ الکترونیک وزارت دفاع که به مناسبت روز صنعت دفاعی برگزار شد، گفت: هرجا محصول دانش بنیان و بومی وجود داشته باشد نتیجه دستاوردهای علمی را می بینیم. از جوانان هم مرز و منطقه ما به خود می بالیم.

وی با بیان اینکه نمایشگاه های صنایع دفاعی معمولاً پیشرو و جلوتر از بسیاری از صنایع دیگر ما در حوزه های مختلف است، اظهار داشت: این امر باعث سربلندی ایران می شود و انشاالله سایر صنایع کشور نیز مسیر رشد را در پیش گرفته و طی خواهند کرد. رشد شما سریعتر است

بهادری جهرمی با بیان اینکه هر بار که نمایشگاه دستاوردهای دفاعی را می دیدیم، زوایای دیگر توسعه دفاعی برایمان روشن می شد، گفت: دیدن این دستاوردها نشان از زنده بودن، پویایی و فعال بودن صنعت دفاعی و رو به رشد بودن آن دارد و نشان دهنده روند رو به رشد است. ارتقای صنعت دفاعی اقتدار دفاعی کشور دلیل اصلی این مشکل موقعیت و تکیه بر توان داخلی آن است.

وی تصریح کرد: هرجا سیاست گذاری و ثبات در تصمیم گیری ها و استفاده درست از ظرفیت های بومی و محلی وجود داشته باشد؛ دستاوردهای آن نیز محقق خواهد شد و این مشکل در صنایع دفاعی کشور به وضوح قابل مشاهده است.

سخنگوی دولت در پایان با تشکر از دست اندرکاران صنایع دفاعی گفت: افتخار می کنم که چنین دانشمندانی در کشور داریم که به هر ایرانی احساس توانمندی و استقلال می دهند و سر خود را در مقابل دنیا بالا نگه می دارند.

دیدگاهتان را بنویسید