قدرت دفاعی کشور کاملاً خودکفا، بومی و درون زا است


ساعت: 17:09
تاریخ انتشار: 1301/07/17
کد خبر: 1902200

فرمانده نهاجا با اشاره به پیشرفت سریع کشور در حوزه دفاعی گفت: ما به یک نیروی امنیتی و دفاعی کاملا خودکفا، بومی و داخلی دست یافته ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم سوگندنامه صبحگاهی که در مرکز آموزش تخصصی نیروی هوایی شهید هزاره ای و همزمان در تمامی یگان های هوانیروز سراسر کشور برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران بیشتر است. بیش از 40 سال از برکت خود گذشت که می توان از آن به عنوان تنها انقلابی یاد کرد که از حیثیت و اصالت شعارهای خود در برابر همه توطئه ها دفاع کرد و اکنون وارد مرحله جدیدی از خودسازی و جامعه پذیری و تمدن سازی شد.

وی افزود: امنیت ما ناشی از اتکال به قدرت خداوند، عنایت خاص حضرت ولی عصر(عج)، اراده ملت بزرگ ایران و فرزندان شریف ملت در نیروهای مسلح است. ایران و بسیاری از کشورهای دیگر تجربه دارند که اجاره دهندگان امنیتی و خارجی ها و نظامیان خارجی آنها را به حال خود رها می کنند. زیرا آنها هیچ ایده آلی ندارند که دلیل موجهی برای شرکت در جنگ باشد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در دنیای مدرن اگرچه بارها مورد تحریم مستکبران جهان و کشورهای داخلی قرار گرفته است، اما با توجه به روحیه جهادی و تکیه بر وعده نصرت الهی ملت ما و ایران عزیز سرافراز، مظلوم و قوی هستند. به فضل الهی نقشه های آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی و کارگران آن راه به جایی نخواهد برد.

امیر واحدی تاکید کرد: امروز در مراسم سوگند نظامی و تجدید پیمان با حضرت ولی عصر (عج) با افتخار به خدمت سربازی ایشان اعلام می کنیم که وابستگی محض در عرصه دفاعی در دوران طاغوت به صلابت امنیت و دفاع کاملاً خودکفا است.

وی گفت: پیشرفت سریع کشور در بخش دفاعی که نمونه ای از پیشرفت و حرکت در لبه دانش است، در حوزه های دانش بنیان نشان از توانایی ایران عزیز در خنثی سازی تحریم ها و تهدیدها دارد. البته دشمن بیکار نمی نشیند; اما چون تاکنون محاسباتشان جواب نداده است، پس با وحدت ملی و هوشیاری ملت بزرگ و متحد ایران، تیرشان به سنگ خواهد خورد.

فرمانده نهاجا تصریح کرد: نمونه بارز دست قوی جوانان ما در شکست توطئه های دشمن، نقش آنان در جبهه مقاومت و نهضت مقدس برای حفاظت از حرم، خدمات اجتماعی به ویژه در نهضت کمک به مردم و مبارزه با مردم است. کرونا و در آخرین نمونه حضور میلیونی در مراسم مذهبی مانند موکب های عظیم اربعین بود. اکنون به این عزم و اراده در جبهه جهاد تبیین نیاز داریم که قطعاً جوانان خستگی ناپذیر ما در میانه میدان حضور فعال خواهند داشت.

امیروحدی خاطرنشان کرد: امروز و در این مراسم باشکوه با امام زمان خود تجدید بیعت می کنیم و عهد می کنیم که تا ظهور دولت مهدوی در راه ولایت و آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری ثابت قدم باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید