بهترین راه برای رسیدن به پیروزی، پیروی از شهدا است

ساعت: 19:48
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1786189

برادر شهید تهرانی اول بهترین راه برای رسیدن به پیروزی را پیروی از شهدا و پیروی از راه آنان دانست و گفت: برای رفع مشکلات زندگی باید به بندگان برگزیده خداوند متوسل شویم که شهدا

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; امشب مصادف با هفته بسیج و دهمین سالگرد شهادت پدر موشکی ایران، سردار حسن تهرانی مقدم، یادواره شهدای هوشرود شهرستان زرندیه با حضور باشکوه و چشمگیر اقشار مختلف مردم، مسئولین شهرستان، خانواده های معظم شهدا، جانبازان شهدا و بسیجیان و با سخنرانی برادر سرافراز سردار حاج محمد تهرانی مقدم پدر موشک ایران در سالن ورزشی صالحین هوشرود برگزار شد.

سردار حاج محمد طهرانی مقدم در این مراسم باشکوه، معطر به عطر شهدا، ویژگی اساسی بسیجیان را ولایتمداری دانست و گفت: برای رسیدن به هدف نهایی، این خط شریف با پیروی از روح و جان مردم برخاسته است. مقام معظم رهبری از وقایع تاریخی با موفقیت عبور خواهد کرد.

سردار محمد طهرانی مقدم دومین ویژگی بسیجیان را اخلاص برشمرد و تاکید کرد: همه شهدا به ویژه سردار شهید سلیمانی، کاظمی و تهرانی مقدم کاملا اخلاص داشتند.

سردار طهرانی مقدم تفکر شهدا را تفکر بسیجی خواند و گفت: شهدا با الگوگیری از مکتب حسینی و انتخاب راه بندگان خاص خدا از جمله حضرت اباعبدالله الحسین (ع) جنگیدند.

وی با بیان اینکه دشمنان هشت سال در دفاع مقدس با هم متحد شدند تا جمهوری اسلامی را منزوی کنند، گفت: اخلاص و میهن پرستی رزمندگان اسلام دو ویژگی اصلی بسیجیان، دشمنان را از تحقق این آرزوی تحقق نیافته باز داشت.

برادر پدر موشک ایران بهترین راه برای رسیدن به پیروزی را پیروی از شهدا و پیمودن راه آنان دانست و خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات زندگی باید به بندگان برگزیده خدا که شهدا هستند متوسل شویم.

لازم به ذکر است اجرای گروه سرود نورالشهدا گلزار گلزار شهدا توسط خشکرود انتشار کلیپی با موضوع ایثار و شهادت قرائت قرآن در حضور حافظ قرآن کریم حاج گلمرضا اسکندری، شعر خوانی شاعر آئینی حاج فیاض حسنلو از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید