بهره برداری از پروژه های نیمه تمام یزد تا پایان سال


ساعت: 11:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912302

حیدری سخنگوی شورای شهر یزد گفت: امیدواریم تا پایان سال با تملک املاک در مسیر و تزریق اعتبار پروژه های ناتمام مناطق پنج گانه یزد به بهره برداری برسد. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، حجت الاسلام سید ناصر حیدری امروز در صحن علنی شورای شهر یزد اظهار داشت: با توجه به بازدید اعضای شورا از مناطق پنج گانه، فهرستی از پروژه های نیمه تمام شهر یزد بررسی شد و ما نیز از آن بازدید کردیم. امید است که با کسب خواص در طول مسیر و تزریق . بودجه این پروژه ها تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

سخنگوی شورای شهر یزد ادامه داد: تملک و خیابان سازی خیابان شهید نقیب زاده، خیابان 18 متری شهدا، خیابان بویوک، بلوار امام حسن مجتبی، تقاطع شهدا اکبرآباد و خیابان 14 متری آیت الله ابوترابی از جمله مواردی است که به شهرداری ابلاغ شده است. به عنوان پروژه اولویت دار باید تا پایان سال تکمیل شود.

این عضو شورای شهر یزد ادامه داد: تملک و آزادسازی پارکینگ‌های منطقه 5 خیابان 30 متری برازنده مقدم از دیگر پروژه‌هایی بود که شورا آن را باید در سال 1401 تکمیل کند.

حیدری افزود: در راستای توجه به امور بانوان، تملک و آزادسازی پارک بانوان منطقه قاسم آباد و طرح اجرایی خیابان فروغ این منطقه که در سال 1401 تکمیل می شود، به تصویب شورا رسید و به اطلاع شورا رسید. شهرداری.

وی افزود: تملک اراضی خیابان تبلیغات اسلامی، اراضی امامزاده جعفر (ع) و طرح اجرایی تقاطع تحقیقاتی نیز در دستور کار قرار گرفت و به شهرداری ابلاغ شد تا به عنوان پروژه اولویت دار در سال 1401 انجام شود. .

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد در خصوص احداث پل عابر پیاده در مسیرهای پرخطر گفت: با توجه به مطالبات مردم برای احداث پل عابر پیاده در بلوار شهید کندی.

خجت الاسلام حیدری ادامه داد: بر اساس مصوبه شورا برای ساخت 22 پل عابر پیاده در سطح شهر، از سرمایه گذاران برای ساخت پل های مکانیزه دعوت می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید