بهره برداری از 10 پروژه بزرگ تحقیقاتی در پژوهشگاه


زمان: 18:18
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812096

رئیس موسسه مطالعات پدافند جهان گفت: در سال های 1399 و 1400 در مجموع 19 دستاورد و پروژه بزرگ در این پژوهشکده محقق شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز ، سردار عبدالله عراقی صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه دستاوردهای پژوهشی پژوهشکده علوم و معارف دفاع مقدس قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توانمند و توانمند بود. تحقیقات بسیار خوبی است و می تواند تأثیر بسیار زیادی در تحقیق داشته باشد.

وی گفت: پژوهشکده دفاع جهانی مجموعه اقداماتی را انجام می دهد که در گذشته با تحقیق و پژوهش در ارتباط با حوزه دفاع مقدس بوده و در قالب کتاب در اختیار مراکز تحقیقاتی قرار می دهد.

رئیس پژوهشکده پدافند جهان گفت: این پژوهشکده در سال های 1399 و 1400 در مجموع 10 پروژه بزرگ از جمله نقش دولت، مجلس، قوه قضائیه و شورای عالی امنیت ملی را اجرا کرد.

عراقی با اشاره به جمع آوری 23 نمایه در نتیجه جلسات پژوهشی در قالب جزوه های کوچک، خاطرنشان کرد: همچنین 10 جلد کتاب در حوزه حراست در موضوعات مختلف تدوین و تألیف شده و در دست تدوین و در حال انجام است. امروز استفاده می شود.”

وی تاکید کرد: 5 گروه علمی تخصصی در حوزه های مختلف از جمله نقش جغرافیا، مدیریت و فرماندهی در دفاع مقدس و سایر امور با برگزاری نشست های تخصصی که نتیجه کار خود را در موضوعات علمی ارائه می کنند، فعال هستند.

رئیس موسسه مطالعات دفاع مقدس زیرساخت های کاری در این حوزه را در حوزه دفاع مقدس برشمرد و افزود: به این ترتیب عملیات در عملیات های مختلف در دوران دفاع مقدس، راهبردهای نظامی ایران و عراق مورد توجه و بررسی و جمع بندی قرار می گیرد. . اطلاعات به عنوان منابع موثق.«محققان و دانشمندان علاقه مند به این حوزه.

عراقی با خواندن حوزه علمی، پژوهشی و پژوهشی ادامه داد: تحقیقات این پژوهشکده برای بررسی آثار دفاع مقدس در کشور در حال بررسی و مطالعه است.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید