بهره برداری از 130 پروژه محرومیت زدایی در هفته بسیج در استان مرکزی

ساعت: 13:22
تاریخ انتشار: 1400/08/25
کد خبر: 1784796

این را معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی اعلام کرد

گودرزی گفت: امسال در هفته بسیج 130 پروژه با وام 28 میلیارد تنی محرومیت زدایی شامل مسکن محرومان و مجروحان و محرومان، لوله کشی و … در استان افتتاح می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; سرهنگ محمد گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست خبری گفت: بیانات کلیدی مقام معظم رهبری در هفته های اخیر این بوده است که بسیج کلید طلایی حل مشکلات کشور است، بسیج گره های زیادی را باز کرده و حضور آن تاثیرگذار بوده است. “این یک انتقال است و ما در آینده به آن نیاز داریم.

گودرزی گفت: شعار هفته بسیج امسال بسیج عده ای است که از هازارد به عنوان بسیج، استقلال و آزادی رتبه 3، از هازارد بسیج، سبک زندگی و پنجم از هازارد بسیج، معنویت و اخلاق در هفته بسیج است. یادآوری

وی ادامه داد: در دهه های اخیر کار بسیج جهادگران ثواب داشته و نمی رود. بسیج نقش های مختلفی دارد و در بسیاری از عرصه ها نقش آفرینی کرده است.»

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله افزود: سازندگی و محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، اقتصاد فرهنگی و اجتماعی، علم و فناوری، دفاع و امنیت، آموزش و توانمندسازی، راه اندازی صندوق های قرض الحسنه با سرمایه های مردمی، جهاد بصیرت افزایی و غیره. . حوزه های فعالیت بسیج است.

وی ادامه داد: تحقق انتظارات و دغدغه های مقام معظم رهبری رویکرد مهم بسیج در فعالیت ها و فعالیت ها در حوزه امنیتی، نظامی، شمول و تعمیم بسیج و توسعه آن برای همه مردم، توسعه بسیج به تمام سرزمین ها است. و جغرافيا، تقابل. «از جمله اين انتظارات، تهديدات سياسي و اقتصادي و غيره است.

گودرزی گفت: هفته بسیج از 29 آبان ماه آغاز و تا 5 آذر ادامه دارد و در این هفته بیش از یک هزار و 662 برنامه در استان پیش بینی شده و تمامی شهرستان ها در آن برنامه ها شرکت می کنند.

گودرزی گفت: اجلاس سراسری نماز در مصلی استان اراک، برگزاری نمایشگاه و جشنواره اقامه نماز و انتخاب و معرفی پایگاه های نمونه شهرستان محلات، اولین اجلاسیه شهدای ستایش شهرستان محلات، افتخار آفرینی کوچه و سربلندی محله، برگزاری نشست های بصیرتی و آموزش در تمامی پایگاه ها، برگزاری کارگاه های آموزشی سبک زندگی، سواد رسانه ای، زایمان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، دیدار با خانواده شهدا، مسابقات ورزشی در تمامی شهرستان ها، پیاده روی خانوادگی در سطح کشور 6 آذر در دره گردو برای عموم مردم اهدای خون اهدای خدمات پزشکی رایگان در پایگاه های بسیج پایگاه های سلامت محور تقویت طرح غربالگری و تشخیص شهید سلیمانی نهضت یاری مومنان برپایی غرفه های خدمات حقوقی و مشاوره ای برگزاری مردمی میز خدمت، انجام شیفت های ایثارگری و … از جمله این برنامه ها در سراسر استان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله گفت: بیش از 1300 پروژه در حوزه محرومیت زدایی در 4 سال گذشته در حوزه های مختلف از جمله راه سازی، مسکن، پل، راه روستایی و … و همچنین در دو سال گذشته بیش از 100 کیلومتر کانال آب روستایی احداث شده که از هدر رفتن حدود 30 درصد منابع آبی کشاورزی جلوگیری کرده است، اقدام دیگری که در مقاطع مختلف در دستور کار قرار دارد تهیه و توزیع هزار و 500 سری جهیزیه است.

گودرزی گفت: امسال در هفته بسیج 130 پروژه با وام 28 میلیارد تنی محرومیت زدایی شامل مسکن محرومان و مجروحان و محرومان، لوله کشی و … در استان افتتاح می شود.

وی خاطرنشان کرد: در زمان کمبود ماسک بیش از 6 میلیون ماسک به صورت رایگان در روستاها تولید و توزیع شد و تاکنون 380 هزار سبد معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید