بهره برداری از 45 طرح در هفته جهاد کشاورزی در چهارمحال و بختیاری


ساعت: 14:37
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1855125

عطاءاله ابراهیمی گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی 31 طرح قرض الحسنه دولتی و 14 طرح وام بانکی در تمامی شهرستان های استان به بهره برداری می رسد و پروژه گلخانه کلنگ زنی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ عطاءاله ابراهیمی ظهر امروز در نشست خبری در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: 21 تا 27 خرداد ماه به عنوان هفته جهاد کشاورزی اعلام شده و شعار این هفته کشاورزی دانش بنیان، تولید ملی و امنیت غذایی است.

وی افزود: یکی از برنامه های پیش بینی شده در هفته جهاد کشاورزی در چهارمحال و بختیاری اجرای طرح ها در این حوزه است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ایام هفته جهاد کشاورزی با عناوین مختلفی نامگذاری شده است که عبارتند از: عزم ملی برای کشاورزی دانش بنیان و اشتغال زا، بسیج، امنیت غذایی، امنیت ملی و توان ملی. تعاونی ها و سازمان ها.

ابراهیمی گفت: چهارمین روز از هفته جهاد کشاورزی با نام های ولایتمداری، فرهنگ جهادی، ایثار و شهادت، پنجمین روز حکومت جهادی، اصلاح مصرف، ششمین روز غلبه بر خشکسالی با مشارکت مردمی و هفتمین روز کشاورزی اراضی نامگذاری شده است. سرمایه و اشتغال زایی

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی 31 طرح با وام دولتی و 14 طرح با وام بانکی در تمامی شهرستان های چهارمحال و بختیاری به بهره برداری می رسد و کلنگ زنی یک پروژه گلخانه ای انجام می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: 2 هزار و 257 خانوار در 66 روستا از این طرح های کشاورزی بهره مند می شوند که برای اجرای آنها 112 میلیارد و 900 میلیون تن هزینه شده است.

ابراهیمی بیان کرد: با اجرا و افتتاح طرح های پیش بینی شده در هفته جهاد کشاورزی برای 563 نفر به صورت مستقیم و 484 نفر غیرمستقیم شغل ایجاد شد که این طرح ها در حوزه آب و خاک، مسائل فنی و مهندسی، اصلاح محصولات دامی و گیاهی، شیلات و شیلات است. آبزی پروری صنایع تبدیلی و تکمیلی در بخش کشاورزی و طرح های توسعه هستند.

وی تاکید کرد: 31 طرح کشاورزی با مشارکت منابع ملی و استانی، اعتبارات بانکی و ارائه توسط متقاضیان بهره برداری می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید