به بازی با استقلال به عنوان یک فرصت نگاه می کنیم / بالاخره خانه خود را به خطر می اندازیم


ساعت: 16:17
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837297

سرمربی تیم فوتبال مشهد گفت: استقلال نیازی به تعریف و تمجید من ندارد و عملکرد او در این فصل به گونه ای است که همه او را باثبات ترین تیم کشور می دانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ داوید سید عباس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر گفت: استقلال نیازی به تعریف و تمجید من ندارد و عملکرد او در این فصل به گونه ای بود که باثبات ترین تیم کشور است. از هر بازی او ذکر شده است. یکی از بازیکنان خوب استقلالی را در چند فصل اخیر می بینیم که کادرفنی و بازیکنان خوبی دارند.

وی افزود: بازیکنان ما در 5 هفته گذشته سخت کار کرده اند و انگیزه خوبی دارند. تنها افسوس من این است که از نظر نتیجه خوب بودیم وگرنه از نظر عملکرد بهتر عمل کردیم. با تمام احترامی که برای تیم هایی که مقابل آنها بازی کردیم، باید بگویم که باید در چند بازی پیروز می شدیم. درست است که استقلال تیم خوبی برای بازی فردا دارد اما ما به دنبال فرصت هستیم تا توانایی های خود را نشان دهیم.

سرمربی تیم فوتبال مشهد هودرو تا چه اندازه به حفظ تیمش در لیگ برتر امیدوار است گفت: کار سختی است. بازیکنان ما امیدوار کننده بازی می کنند و این ما را امیدوار کرد. همین که شرایط را به وجود بیاوریم و به حریف فشار بیاوریم، ما را به ماندن در قهرمانی امیدوار می کند. تا هفته آخر تمام تلاشمان را می کنیم تا شانس خود را برای بقا حفظ کنیم.

سید عباسی در مورد موقعیت هایی که بازیکنان تیمش در مسابقات شکست می خورند یادآور شد: ما این مشکل را در تیم خود داشتیم. من قاطعانه می گویم که طبق آنالیز در 6.7 بازی اخیر ما بیش از 90 درصد از 14.15 شکست خورده ایم! این نشان می دهد که بازیکنان خوب کار می کنند اما ما به ضربات پایانی توجهی نداریم. در تمرین، بازیکنان ما کلیشه ها را تمرین نمی کنند و تصویرسازی می کنند. همیشه در خانه ما بدشانسی و خوش شانسی نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فردا بازی بسته مقابل استقلال انجام می دهد یا حمله می کند، گفت: سبک بازی ما به گونه ای نیست که دفاعی بازی کنیم. ما نمی توانیم فقط دفاع کنیم و اگر بخواهیم این کار را انجام دهیم، مقابل تیمی مثل استقلال به مشکل می خوریم. هر کدام از بازیکنان استقلال توانایی های خاص خود را دارند و ما به این موضوع واقف هستیم. سبک ما سبک تیم دفاعی نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید