به حاشیه راندن و مسیریابی ؛ اولویت شهر تبریز / شهرداری تبریز نیاز به ساختار دارد

زمان: 17:18
منتشر شده در: 1400/07/20
کد خبر: 1775639

بابایی آگدام گفت: “اولویت اصلی شهر مسئله حومه است و حتی آقای رنجبر گفت که اگر برای سازماندهی حومه ها لازم است ساختمان شهرداری را بفروشیم ، ارزشش را دارد.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریدون بابایی اقدم در گفت وگو با آناج ، درباره اولویت های شهردار تبریز گفت: همانطور که آقای رنجبر در جلسه ارائه برنامه گفت ، اولویت اصلی شهر موضوع حومه سازی است و حتی آقای رنجبر گفت در صورت لزوم خوب ، ما فروش ساختمان شهرداری برای سازماندهی حومه شهر.

وی ادامه داد: موضوع دیگر زمینه سازی برای بافت فرسوده است که نیازمند همکاری دولت است و شهرداری باید برای جذب اعتبار برای بافت فرسوده و حاشیه نشینی به دولت مراجعه کند.

یکی از اعضای شورای شهرداری تبریز تأکید کرد: در بحث بازآفرینی شهری که بخشی از آن توسعه مجدد است اگر دولت 70 درصد سهم خود را بدهد ، و در طرح چهار میلیونی خانه ای که توسط دولت جدید پیشنهاد شده است ، اگر وام همکاری جلب کند ، موضوع تجدید ساختار و حاشیه سازی زیاد مطرح خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت حمل و نقل عمومی گفت: اولویت بعدی در بحث حمل و نقل عمومی جبران کاستی های خط اول مترو ، افزایش سرعت خط دوم و شروع خط سوم است که متوقف شد و به شورای چهارم اجازه داده شد تا یک محور خروجی داشته باشد. “، ساخته شدن.

بابایی اقدم با بیان اینکه در کنار مترو باید به اتوبوس ها و رانندگان تاکسی توجه کرد ، گفت: خرابی ناوگان حمل و نقل عمومی در آلودگی هوای تبریز سهم 70 درصدی دارد و بنابراین نوسازی این پارک یکی از برخی شهرها است. عملکرد بهتری نسبت به ما داشته باشد.

وی ادامه داد: در کنار این مسائل ، برخی مسائل مانند آسفالت نیاز به رسیدگی فوری چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی دارد.

رئیس کمیته معماری و شهرسازی شورا در مورد اصلاحات لازم در شهرداری تأکید کرد: شهردار تبریز باید ساخت و ساز را انجام دهد ، زیرا کار با کارهای سازمانی انجام می شود و نیاز به ساختار مدیریتی تخصصی ، تجربی و مدیریتی دارد. توانایی ها.

وی افزود: در ماه های اول هیچکس انتظار کار اجرایی را ندارد اما باید به ساختار شهرداری اجازه داده شود. موضوع دیگر بحث بخش باسمند است که در حال حاضر سدی بین تبریز و باسمند است ، جایی که تعدادی فرصت طلب در ساخت و سازهای غیرقانونی مشارکت داشته اند. موضوع ساخت و سازهای غیر مجاز و جلوگیری از آن یکی از مسائلی است که باید فوراً به آن پرداخته شود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید