بوشهر در حوادث اخیر یکی از امن ترین استان های کشور بود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تشکر؛ سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور صبح امروز در بازدید از ستاد فرماندهی انتظامی استان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انتظامی مسئولیت و مأموریت سنگینی در حوزه امنیتی در این فرماندهی دارد. در سطح کشور اما در استان بوشهر وظیفه نیروی انتظامی به دلیل شرایط مرزی و ساحلی و همچنین وجود مراکز بزرگ اقتصادی و صنعتی است که سنگین تر است.

سرلشکر باقری افزود: با تلاش پلیس در زمینه مقابله با قاچاق کالا و مواد مخدر از طریق دریا اقدامات بسیار خوبی از سوی فرماندهی انتظامی استان بوشهر انجام شده که دستاوردهای خوبی را به دنبال داشته است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور با اشاره به امنیت مطلوب در استان بوشهر خاطرنشان کرد: استان بوشهر به برکت بصیرت و مدیریت مردم و تلاش نیروی انتظامی یکی از امن ترین و آرام ترین استان های کشور است. حوادث اخیر

وی بیان کرد: همه فعالان اقتصادی باید در سایه امنیت به عنوان زیرساخت اساسی سرمایه گذاری زندگی کنند و به کار و تلاش خود ادامه دهند و استان بوشهر با امنیت ایجاد شده توسط نیروهای نظامی و انتظامی از شرایط مناسب برای سرمایه گذاری برخوردار است.

سرلشکر باقری گفت: امیدواریم این روند در آینده منجر به تداوم امنیت و آرامش در استان بوشهر شود تا به دلیل امنیت حاصله، مردم و سرمایه گذاران بیشتری به استان بوشهر بیایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید