بولتون همچنین نامزد ریاست جمهوری آمریکا در سال 2024 است

این سیاستمدار تندرو آمریکایی افزود: اگر نامزدهای فعلی جمهوری خواه ریاست جمهوری ترامپ را رد نکنند، آماده ورود به رقابت هستم.

دونالد ترامپ، تنها رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده که دو بار محاکمه استیضاح را در کارنامه خود دارد و قرار است در دادگاه به اتهام تحریک حامیانش به حمله به ساختمان کنگره و اقدام تروریستی در 6 ژانویه پاسخ دهد. قبلاً خواستار لغو قانون اساسی ایالات متحده شده است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، شبکه خبری سی ان ان با انتشار این خبر افزود: ترامپ در شبکه اجتماعی خود موسوم به «حقیقت» با پافشاری بر تئوری توطئه در انتخابات ریاست جمهوری 2020، خواستار خاتمه قانون اساسی آمریکا شد تا برعکس شود. نتیجه این انتخابات و بازگشت به قدرت به عنوان رئیس جمهور.

ترامپ در این باره نوشت: (آیا حاضرید نتایج انتخابات 2020 را رد کنید و برنده واقعی را اعلام کنید یا انتخابات جدیدی را برگزار کنید؟ یک تقلب در مقیاس بزرگ به این بزرگی باعث می شود که همه قوانین و مقررات، حتی قوانین مندرج در قانون اساسی (ایالات متحده آمریکا) به حالت تعلیق درآیند و لغو شوند.

رئیس جمهور سابق و جنجالی آمریکا شرکت های بزرگ فناوری کشورش را به همکاری نزدیک با دموکرات ها متهم کرد و نوشت: بنیانگذاران بزرگ (ایالات متحده آمریکا) این را نخواستند و نخواستند از یک انتخابات جعلی و تقلبی عبور کنند و آنها را نادیده بگیر

به گزارش این رسانه، مطالب ترامپ پس از انتشار اخباری درباره هانتر بایدن، پسر رئیس جمهور آمریکا منتشر می شود، پیش از اعلام نامزدی جو بایدن برای انتخابات 2020 آمریکا، فکری وجود داشت.

دیدگاهتان را بنویسید