بچه های زهرا آمدند…

ساعت: 07:45
تاریخ انتشار: 1301/10/22
کد خبر: 1922422

در سوره مبارکه کوتر خطاب به رسول خدا (ص) آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم، بهترین بهترین ها را به تو دادم، پس پروردگار و بخشنده تو باش. “عزت تو ارحم الراحمین است.” سپس ما این کار را کردیم [‌به شکرانه‌] به نماز و ایثار برخیز، دشمنت شجره ندارد [‌بریده نسل‌] خواهد بود”.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان در یادداشتی با عنوان «بچه های زهرا آمدند…» نوشته است.

1- وحشت و وحشت در میان مسیحیان افتاده بود، زنان صورت خود را می‌خارانند، مردان رنگ پریده بودند، به حمام خونی که در پیش داشتند و نمونه‌هایی از آن را در فیلم‌ها و تصاویر واقعی دیده بودند. بچه ها به دامان مادرانشان پناه گرفته بودند. شاید نمی دانستند چه فاجعه ای در پیش است، اما ترس مادران و رنگ پریده پدران خبر از اتفاقی می داد که هر چه بود، اتفاق شادی آور نبود… خبر رسید که تروریست های داعش به یک چند کیلومتر از این منطقه مسیحی.
نام داعش با خون، آتش، دود، سر بریدن، زنده سوزاندن، اسیر کردن زنان و دختران، غرق شدن کودکان در قفس های آهنی و غیره همراه بود. ناقوس کلیسا به صدا درآمد و جمعیت را برای شفاعت و دعا به آستان خدای مهربان فرا خواند…
2- ناگهان خبر به لطافت نسیم صبح رسید و در شهر پیچید. چهره های غمگین دژام به چهره های شاد تبدیل شد. چشمانی که خیس از اشک ماتم بود جای خود را به اشک شوق داد…خبر این بود; حاج قاسم سلیمانی با مردم پاکش وارد شد. وی تروریست های تکفیری را که در چند کیلومتری شهر مسیحی نشین بیجی در استان صلاح الدین عراق آمده بودند درهم کوبید و به جهنم فرستاد.
بانوی مسیحی که برای لحظاتی از اعماق قلب خود از حضرت عیسی مسیح (ع) و ننه مکرمه (م.ن) استعانت می‌کرد، با انگشتی لرزان اشک شوق را از گوشه چشمانش پاک کرد و آنچه در دلش بود را تحویل داد و روی دیوار نوشت. او نوشت: «ای مریم مقدس، آرام باش تا مسیح دیگر مصلوب نشود. چون بچه های زهرا آمده اند.
3- در سوره مبارکه کوتر خطاب به رسول خدا (ص) آمده است: «بسم الله الرحمن الرحیم به تو کوثر دادم. ) چنین دادیم [‌به شکرانه‌] به نماز و ایثار برخیز، دشمنت شجره ندارد [‌بریده نسل‌] خواهد بود”. کوثر به معنای خیر و برکت بسیار است که خداوند مهربان به پیامبر اعظم (ص) فاطمه زهرا سلام الله علیها اعلام کرد. نظر عمومی این بوده، بوده و هست که آن چه مقصود از خیر فراوان، ائمه معصومین (علیهم السلام) و بسیاری از فرزندان نسل زهرای مرضیه (علیها السلام) است. ائمه معصومین علیهم السلام انسانهای کاملی هستند و از نظر مقام و منزلت و هدایت و سعادت برای مردم حتی قابل قیاس با هیچ انسان دیگری نیست، اما مقاومت بسیار زیاد. نیروها و انبوه مردم عاشق فاطمه نیز می توانند مصداق همان عظمت و خوبی باشند که خداوند مهربان به او وعده داده است، از پیامبر خدا نقل شده است که «من و علی پدران این امت هستیم» و… فاطمه هم مادر ماست.
4- … مصادف شدن ولادت امام راحل ما (ره) با مادر بزرگوارشان حضرت زهرای مرضیه (س) نیز بخشی از حدیثی است که مسلماً بی اساس نیست. نشانه ای که دختر رسول خدا با قبر بی نامش از خود به جا گذاشت، می چرخید و می چرخید تا آن لحظه که
امام خامنه ای را «عصر خمینی» می نامند و آخرین یاران زهرای عزیز با این نشانه ها خود را نشان دادند، آن طور که فاطمه می خواست سقف دنیا را شکافتند و با نام و یاد او که راز خروششان بود، دویدند. بر فراز خیمه و خرگوش ستمگران.و طرحی نو برپا کردند که رنگ و بوی ظاهر مراد نامرئی (ارواح رستگاری) را دارد و از او پیروی می کند که روح آدمیان است. روح عصر

دیدگاهتان را بنویسید