بیان: استقلال می توانست مقابل فجر پیروز شود

. کیفیت زمین ورزشگاه یادواره شیراز به گونه ای نبود که هر دو تیم بتوانند فوتبال خوبی ارائه دهند و در این دیدار شاهد کیفیت بی نقص هر دو تیم نبودیم. استقلال می توانست برنده این دیدار باشد اما با اشتباه حسینی شرایط برای آبی ها در دقایق پایانی تغییر کرد. این نتیجه از ارزش های استقلال کم نمی کند. به نظر من کسب یک امتیاز در چنین شرایطی اتفاق خوبی است، اما اگر بازی با پیروزی تمام شود، وضعیت استقلال خیلی بهتر می شود.

مدافع سابق تیم ملی درباره تاثیر کوین یامگا و رودی زستد در آبی پوشان اظهار داشت: حضور یامگا می تواند کمک زیادی به استقلال کند. به نظر می رسد Zested هنوز به طور کامل آماده نشده است. به نظر من اگر بازیکنی مثل چشمی زودتر به شرایط ایده آل دست پیدا کند، اتفاقات خیلی بهتری برای آبی ها رقم می خورد.

وی ادامه داد: اگر حسینی نمی لغزید به راحتی می توانست به توپ برسد و فکر می کنم یمگا هم از بازیکن مورد نظرش جدا شد تا این گل در دقایق پایانی به ثمر برسد. اگر این دیدار را می بردیم شاید شرایط جدول تغییر می کرد. به نظر من لیگ تازه شروع شده و استقلال باید به جمع آوری امتیازات لازم ادامه دهد تا ببینیم در آینده چه اتفاقی می افتد. به نظر من استقلال یکی از شانس های قهرمانی است و هواداران این تیم جز قهرمانی چیزی از شاگردان مجیدی نمی خواهند.

دیدگاهتان را بنویسید