بیان گام دوم انقلاب باید الگوی حرکت در اقتصاد باشد

ساعت: 14:11
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782329

محمد حیدری جانشین سازمان بسیج اصناف گفت: اتاق بازرگانی استان اقدامات استثنایی اقتصادی انجام داده است که باید به عنوان الگو در کشور معرفی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; محمد حیدری امروز در مراسم افتتاحیه دفتر شورای بسیج بازرگانان و فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان گفت: کردن.

وی با اشاره به ورود بسیج به عرصه تجارت افزود: تاکید مقام معظم رهبری در بیان گام دوم انقلاب، کاهش یا حذف اموال دولتی است.

این مقام مسئول یادآور شد: زمان واگذاری اقتصاد به مردم فرا رسیده است و کار اتاق بازرگانی زنجان نشان داده است که فعالیت های مثمر ثمری در این استان انجام شده است که باید به عنوان الگو در این استان معرفی شود. کشور.”

جانشین بسیج اصناف کشور گفت: در حال حاضر فضای مساعدی در اتاق های بازرگانی حاکم است که فعالیت های اتاق استان زنجان موید آن است.

علی یگانه رئیس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی زنجان نیز در این نشست گفت: وظیفه اصلی هر شغلی ترویج فرهنگ روحیه جهادی، ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی و ترویج فرهنگ جهاد است. و شهادت

وی با بیان اینکه سربازان و شهدای نظام اسلامی در دوران دفاع مقدس جان باختند تا دین و کشور باقی بماند، افزود: باید برای شهدا و در جبهه اقتصادی روال عمل کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد گفت: مقام معظم رهبری در 13 سال گذشته همواره بر توسعه اقتصادی کشور تاکید داشته اند و با نام بردن سال های مختلف این الزام را داشته اند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: اگر به دستور فرمانده خود عمل می کردیم و عوارض تشخیص می دادیم امروز وضعیت اقتصادی کشور بهتر بود.

ژگانه گفت: ناکارآمدی برخی مدیران به بهانه تحریم، امروز کشور را به جایی رسانده است که امیدواریم دولت سیزدهم بتواند از ظرفیت اقتصادی کشور برای توسعه اقتصادی استفاده کند.

وی یادآور شد: اتاق بازرگانی زنجان آمادگی همکاری با بسیج را در همه زمینه ها دارد و اتاق زنجان نیز تحت سیطره بسیج است که برنامه ای در این حوزه می تواند موفق باشد.

این مسئول تصریح کرد: اتاق بازرگانی زنجان برنامه محور حرکت می کند و امیدواریم با افتتاح دفتر بسیج به فعالیت قانونی اتاق تسریع کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید