بیماری های مادرزادی کودکان در کهگیلویه و بویراحمد درمان می شود

ساعت: 15:00
تاریخ انتشار: 1400/08/25
کد خبر: 1784820

رئیس این موسسه کهگیلویه و بویراحمد گفت: این موسسه 39 بیماری مختلف مادرزادی از جمله شکاف لب، شکاف کام، استرابیسم و ​​سایر بیماری های مادرزادی گوارشی، بیماری های مادرزادی قلب را تحت پوشش قرار می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس ، کیان دهرابورپور صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت ایجاد شده برای حمایت از کودکان و ناهنجاری های مادرزادی اظهار کرد: دلشاد در سال 1384 در کشور راه اندازی شد و تاکنون بیش از 7 هزار بیمار مبتلا به انواع ناهنجاری های مادرزادی به طور کامل درمان شده اند. با جراحی یا داروهای کاملا رایگان این موسسه.

وی افزود: این موسسه 39 بیماری مادرزادی مختلف از جمله شکاف لب، شکاف کام، استرابیسم، ابهام جنسی، کمبود هورمون رشد، آترزی مری و سایر بیماری های مادرزادی گوارشی، بیماری های مادرزادی قلبی و … را تحت پوشش قرار می دهد.

رئیس هیئت مدیره مؤسسه محکم در استان گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد، این مؤسسه از اسفند 96 تاکنون بیش از 3 هزار مورد بیماری های مادرزادی را بررسی کرده است و حدود 800 نفر از این بیماران در شهرستان های تهران، شیراز، اصفهان، اهواز و یاسوج کاملا رایگان عمل کردند و حدود 300 بیمار دارو دریافت کردند.

وی تاکید کرد: به اطلاع هموطنان عزیز به ویژه هموطنان گرامی می رساند در صورت شناخت فردی با ناهنجاری مادرزادی به دفتر موسسه واقع در بلوار کارنی – صد متر قبل از میدان انقلاب یاسوج یا تلفنی معرفی کنند. جناب آقای حاج فاضل عباسی زاده از پیشکسوتان امور خیریه و مدیر عامل موسسه در استان جهت انجام اقدامات لازم در خصوص درمان رایگان بیماران مورد نظر با شماره تلفن 09171412076 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید