بی باکی گریبان معاون غذا و داروی علوم پزشکی یاسوج را گرفت

ساعت: 14:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۹
کد خبر: 1793624

با افزایش قیمت داروها در داروخانه های شهر یاسوج و گلایه شهروندان این شهر، به نظر می رسد معاونت غذا و داروی دانشگاه یاسوج دچار تب شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس ، در شرایطی که مردم در سخت ترین شرایط اقتصادی به سر می برند و معیشت اصلی خود را با مشکلات جدی روبه رو هستند و دولت و مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تورم و شوک جدید به جامعه به کار بسته اند. پزشکی افزایش یافته است. شهروندان یاسوجی را برد.

شهروندان یاسوجی در تماس با این پایگاه خبری از عدم پیگیری مشکلات بهداشتی مردم در درمانگاه ها و داروخانه های شهر گلایه کردند و اذعان داشتند: کوه و مرتع وجود داشت بنابراین هزینه ای برای درمان نداشتند.

86e7f65b 1e2d 421d b609 fa2c37bef967 خبر خاکستری

آنها می گویند: برخی از کلینیک ها در یاسوج تبدیل به شرکت های تجاری شده اند و این کلینیک ها با استفاده از سرم ها و داروهای درمانی که بی شک برخی داروخانه ها با آنها قرارداد دارند، سعی در کسب درآمد بیشتر دارند. دوستت دارم.

یکی از شهروندان یاسوجی به خبرنگار ما گفت: تاج و وضعیت معیشتی دو موضوع اساسی و جهانی است که نباید اجازه داد با بی توجهی کارکنان با جان و سلامت مردم بازی کند.

818fd420 da67 431a 8669 6976a55fb37a خبر خاکستری

وی گفت: تمایل سعودی ها به افزایش قیمت دارو در داروخانه های شهر یاسوج نگران کننده شده است و باید پرسید که مسئول این بی توجهی و کم توجهی به این وضعیت کیست چرا که با تغییر دولت مردم امیدوار بودند. آینده. باید با امید مبارزه کرد.

اگر تا چندی پیش تب مشکلات پزشکی مردم مربوط به کسری و به تبع آن گرانی داروهای بیماران خاص و مزمن بود، کم کم این مشکلات به سمت داروهای عمومی و معمولی سوق پیدا کرد. داروهایی که هم برای عموم شناخته شده است و هم در جعبه داروی هر خانه ای یافت می شود.

امیدواریم مسئولان با تجویز داروهایی برای کاهش دما و ناامید نشدن دیگر مردم تلاش کنند تا تب بی احتیاطی و کمبود مشکلات پزشکی را متوقف کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید