کشف تنها شهر غذا و داروی استان یزد در تفت


ساعت: 16:37
تاریخ انتشار: 06/08/1401
کد خبر: 1893681

دزیری گفت: در هفته دولت امسال 16 برنامه در شهرستان تفت در دستور کار قرار گرفت که یکی از آنها افتتاح پروژه های عمرانی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد دیشیری فرماندار تفت در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: در هفته دولت امسال 16 عنوان برنامه در شهرستان تفت در دستور کار قرار گرفت که یکی از آنها افتتاح پروژه های عمرانی است.

وی افزود: 55 سایت عمرانی و زیربنایی در هفته دولت به بهره برداری می رسد یا می شود.

فرماندار تفت با بیان اینکه این پروژه ها در بخش های مختلف وجود دارد، تصریح کرد: به عنوان مثال در حوزه نواحی صنعتی امسال در هفته دولت حدود 27 میلیارد تومان پروژه پیدا کرده ایم.

وی با بیان اینکه در بخش گازرسانی 157 میلیارد تومان به روستاهای مختلف گازرسانی کرده ایم، گفت: در حوزه گردشگری و صنعت، مخابرات و سایر زیرساخت ها نیز فعالیت داشته ایم.

وی با بیان اینکه 6 ایستگاه رادیویی و تلویزیونی برای امواج رادیویی و تلویزیونی در شهرستان تفت افتتاح شد، گفت: در حوزه آب برنامه هایی داریم تا کار شبکه آبرسانی سانیچ و شبکه 2 آبرسانی غدیر به اتمام برسد و به زودی افتتاح خواهد شد

فرماندار تفت تاکید کرد: حدود 130 میلیارد تومان پروژه هایی برای شهرها و روستاهای کوچک و بزرگ بود که در هفته دولت افتتاح شد.

دشیری تصریح کرد: در بخش خصوصی طرح های آماده ای داریم بنابراین حدود 650 میلیارد تومان طرح های بخش خصوصی است که در روزهای آینده اجرایی می شود.

وی ادامه داد: جیب برهای متعددی هم داشتیم که بزرگترین آنها مجتمع خانه بهداشت روستای اسلامیه بود. همچنین طرح توسعه شهر غذا و دارو در منطقه فیض آباد که تنها شهر غذا و داروی استان یزد است در دست اجراست و صنایعی که در آنجا ایجاد می شود صنایع دانش بنیان هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید