بی تفاوتی برخی مسئولان مازندرانی در ترویج گفتمان شهدا

ساعت: 20:10
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1779296

عبدالله ملکی با اشاره به اینکه فریدونکنار شهر زیبایی های حراست است، گفت: برخی از مسئولان مازندران در ترویج گفتمان شهدا بی رحم هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، سردار عبدالله ملکی امشب در نشست فرماندهان فریدونکنار اظهار داشت: یادگاران دفاع مقدس و فرماندهان نظامی اهل کمال هستند و به خوبی با سیره شهدا آشنا هستند.

وی با اشاره به اینکه مازندران در عرصه دفاع مقدس از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار بود، خاطرنشان کرد: این استان در دوران جنگ علاوه بر پشتیبانی از 11 یگان از استان های مختلف، با منافقین مقابله کرد و در ساخت مناطق نظامی نیز نقش بسزایی داشت که از جمله آنها می توان به سوزانگرد اشاره کرد. .

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه گنجینه عظیم دفاع مقدس در این استان وجود دارد، تصریح کرد: متاسفانه به دلیل برخی دشمنی ها هنوز نتوانسته ایم. برای استخراج این گنج بزرگ.”

ملکی تاکید کرد: جای تاسف است که برخی مسئولان مازندرانی حاضر به پرداخت هزینه برای حفظ و ترویج آثار و گفتمان حراست نیستند.

وی یادآور شد: این مسئولان باید بدانند که با موانع و سنگسار و بی مهری نمی توانند ما را خسته کنند، اما ما را به کار خود ادامه می دهند چرا که شهدا به ما آموخته اند که نباید از سختی ها ترسید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه فریدونکنار شهر زیبایی های دفاع مقدس است، گفت: این شهرستان ظرفیت بسیار بالایی در حوزه حفاظت مقدس دارد. .

ملکی از اینکه هنوز آثار افتخاری از شهدای شاخص در مازندران وجود ندارد گلایه کرد و گفت: متاسفانه به دلیل برخی کاستی ها هنوز موفق به ساخت فیلم نشده ایم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برای تبیین نقش جهاد در دوران دفاع مقدس سخت تلاش می کنیم، خاطرنشان کرد: جهاد مازندران از ابتدای جنگ در جبهه ها حضور داشته و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است. حفاظت مقدس باید مورد توجه قرار گیرد و البته کتاب های متعددی نیز درباره جهاد سازندگی نوشته شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: خاطرات فرماندهان نظامی را جمع آوری کرده ایم، اما بدنه این نهاد انقلابی که آثاری غنی از دوران دفاع مقدس دارد، دارد. هنوز جمع آوری نشده است

ملکی از جمع آوری نشدن خاطرات کمیته و رزمندگان نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس گلایه کرد و تاکید کرد: متأسفانه به دلیل حجم زیاد کار ماموران نیروی انتظامی و مشارکت آنها در امور روزمره، همچنان تجربه جمع آوری و تهیه محتوا وجود دارد. برای نقش به پلیس در دوران دفاع مقدس: «دفاع مقدس صورت نگرفت.

وی یادآور شد: در حال تهیه 123 عنوان اثر از لشکر 25 کربلا، گردان های مازندران، ارتش و جهاد هستیم اما تاکنون بودجه ای از یک ریال از استان برای تهیه منابع کتاب در نظر گرفته نشده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید