مسئولان استان مرکزی ترویج گفتمان و مکتب شهید سلیمانی را با برنامه های بلندمدت مدنظر قرار دهند.

ساعت: 20:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794953

اهل الائمه با تاکید بر اینکه ترویج گفتمان و مکتب شهید سلیمانی با برنامه های بلندمدت باید مورد توجه نهادها قرار گیرد، گفت: خوب تبیین شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ فرزاد محصول الائمه استاندار مرکزی امشب در جلسه استانداری مرکزی به مناسبت گرامیداشت دفاع مقدس و مقاومت در دومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و تشییع پیکر شهدای گمنام گفت: شهید حاج قاسم سلیمان بای و علا شاهد برنامه های زیادی هستند که باید به صورت هم افزایی و یکپارچه اجرا شوند.

وی افزود: اجرای برنامه های مردمی قطعا تاثیر زیادی در ماندگاری و اثربخشی آنها خواهد داشت و از این رو برنامه ها باید رویکرد مردمی و معنادار داشته باشند.

اهل الائمه ادامه داد: برای تدفین شهید گمنام در مرکز استان 14 یگان وظایف مهمی دارند که از این تعداد 3 گردان از سپاه حضرت روح الله، صدا و سیما و شهرداری وظایف ویژه تری دارند و همگی باید باشند. وظیفه خود را بر عهده دارند و باید به وظایف خود توجه کنند تا شاهد برگزاری باشکوه مراسم «تدفین شهید گمنام» باشیم.

وی افزود: باید با جان و دل روی برنامه های شهدا به ویژه برنامه تشییع و دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی کار کرد تا برنامه های ماندگاری خلق شود.

استاندار مرکزی با اشاره به تشییع باشکوه حاج قاسم سلیمانی گفت: تشییع تاریخی و باشکوه پیکر شهید سلیمانی تاریخ انقلاب اسلامی را به دو بخش قبل از شهادت و بعد از شهادت سردار دل تقسیم کرد. بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

وی تاکید کرد: استخدام افرادی که روحیه انقلابی و جهادی آنها لازمه برنامه های دستگاه است.

احتراما توجه به پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی در تمامی برنامه ها یک وظیفه و اصل مهم است. در تمامی برنامه ها و روزهای پیش رو دستگاه ها نباید از وظایف خود دست بردارند و در اجرای برنامه ها رعایت نکات بهداشتی به شدت رعایت شود.

وی افزود: خوشبختانه در دو سال گذشته الگوها و تجربیات خوبی در اجرای برنامه های مذهبی داشته ایم که باید از آن ها استفاده کنیم و دستگاه هایی مانند شهرداری و حوزه سلامت می توانند در این زمینه و سلامت مردم در کل کمک کنند. برنامه ها را در نظر بگیرید.

استاندار مرکزی گفت: با توجه به برنامه های فراوان پیش رو، مسئولیت افزایش و هماهنگی برنامه های این ایام بر عهده اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاعی استان باشد. “بودن.

وی با تاکید بر اینکه ترویج گفتمان و مکتب شهید سلیمانی باید با برنامه های بلندمدت دیده شود، گفت: پیش بینی برنامه های محتوایی یک ضرورت مهم است تا گفتمان مقاومت و زندگی شهید سلیمانی و علامه مصباح یزدی برای نسل جوان خوب باشد. “توضیح.

ملحق الائمه افزود: شهرداری اراک باید در خصوص اکران این برنامه زمستانی به ستاد مردمی تجلیل از علامه مصباح مساعدت لازم را داشته باشد و اقدامات لازم برای بازنگری چندین بار این برنامه با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شود.

وی تاکید کرد: تولید محتوا و گفتمان جوانان باید با ابتکار و هنرمندانه برای مناسبت های پیش رو دیده شود.

استاندار ادامه داد: خوشبختانه اقدامات خوبی از سوی بانوان در حوزه استانداری و بسیج و همچنین در ستاد کنگره شهدای استان انجام شده که قابل تقدیر است و باید پر رنگتر شود. و در برخی موارد جدی است.”

وی خاطرنشان کرد: عملکرد دستگاه های اجرایی در مناسبت های مهم از نظر استفاده و حمایت از گروه های توده ای و کیفیت برنامه ها مورد ارزیابی قرار می گیرد و از این رو گروه های توده ای که معمولاً برنامه های مؤثری را اجرا می کنند باید مورد حمایت و حمایت قرار گیرند. گروه های موردی محبوب و خود به خودی یک ویژگی مهم برای ارزیابی عملکرد دستگاه هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید