تاخیر در اجرای پروژه ها گریبان شهرداری را می گیرد/ شهرداری به عنوان حامی جهاد کشاورزی وارد می شود.

وی افزود: موضوع عرضه محصولات کشاورزی در جلسه ای مطرح و با جهاد کشاورزی مطرح شد و از آنجایی که وجود این بازارچه ها نیاز ضروری شهرستان است و شهرداری در این حوزه باید از تامین مواد غذایی حمایت کند. دارم میام داخل

شهردار زنجان در خصوص توسعه کوچه ها گفت: در چند نقطه از شهر در قالب پروژه های کوچک و بزرگ اقدامات مربوط به کوچه ها آغاز شده است و اگر در مناطقی مانند زنجانرود کارهای مربوط به مدیریت استانی تمام شده، کارهای مربوط به امور شهرداری نیز تکمیل خواهد شد

وی به مناسبت بازگشایی محورها گفت: تاکنون 3 محور شناسایی شده که در مرحله نهایی بازرسی هستند و تلاش بر این است تا پایان سال تمام اقدامات لازم در این راستا انجام شود. و شروع مجدد فعالیت از سال جدید.

فیروزفر با بیان اینکه حرکت سنگفرش ها و سنگفرش ها در سال آینده با قوت ادامه خواهد داشت، یادآور شد: در شهر زنجان و روستاهای اقماری بدون توجه به وضعیت جمع آوری آب در پایین دست، مشکل واقعی وجود دارد. غیر متعارف شده است، مشکلاتی ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه امسال بسیاری از مشکلات آبگرفتگی معابر در دو بارندگی اخیر برطرف شده است، گفت: مشکل اکثر نقاطی که هر ساله دچار آبگرفتگی می شدند امسال برطرف شده است.

شهردار زنجان به اجرای طرح امدادرسانی به سیل در میدان انقلاب اشاره کرد و گفت: این طرح در حال انجام است و باید در این زمینه از نیروی انتظامی تشکر ویژه کرد چرا که اغتشاشات دو ماه اخیر مانع از ادامه پروژه ها در سطح شهر شده است. اما همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند کشور باید به روال عادی خود ادامه دهد و این امر در شهر زنجان اجرا شد.

وی بیان کرد: تا دو هفته آینده پروژه میدان انقلاب تکمیل و مشکل آبگرفتگی این میدان برطرف می شود.

فیروز فر گفت: با رایزنی اعضای شورای شهر، طراحی سایت شهرداری زنجان به پایان رسیده و از سال آینده وارد فاز عملیاتی می شود که ساختمان شهرداری و مجموعه فرهنگی ورزشی در این به چشم می خورد. سایت برای ارائه خدمات گسترده

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به مجتمع تجاری و خدماتی میدان میوه و تره بار گلشهر گفت:

قضیه مریوت جای تاسف دارد و باید به این موضوع فکر کرد، پروژه ای که 6 سال راکد بود گریبان شهرداری را گرفت.

وی گفت: طرف مقابل شهرداری سرمایه گذار بخش خصوصی است و به دنبال منافع خود است، بنابراین این سرمایه گذار از تمام مواد قانونی برای گرفتن حقوق خود استفاده می کند. شاید این پروژه خسارت مالی زیادی به شهرداری وارد کند.

فیروزفر با بیان اینکه از اولین روز ورودش به شهرداری تلاش اعضا برای تعیین تکلیف این پروژه بوده است، اظهار داشت: تمام روش هایی که با این پرونده برخورد می کند به صورت جزئی در نظر گرفته شده و آنچه پیشنهاد می شود بهترین و بهترین است. برای شهرداری بود.

وی بیان کرد: این اقدام در شورای پنجم انجام شد اما در تصویب آن تاخیر وجود داشت اما باید گفت که در زمان به روز رسانی این پروژه سهم شهرداری کمتر از میزان فعلی خواهد بود اما مقرر شد با توافق موجود با سرمایه گذار، با استفاده از روش قبلی، بیایید با این پروژه پیش برویم.

دیدگاهتان را بنویسید