تاریخچه سکه های اهدایی ابراهیم رئیسی به ملی پوشان

تاریخچه سکه های اهدایی ابراهیم رئیسی به ملی پوشان

چند هفته پس از دیدار تعدادی از بازیکنان تیم ملی با رئیس جمهور، محمد مایلی کن به شایعات جدیدی در این زمینه دامن زد.

تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی به کار خود در جام جهانی 2022 قطر پایان داد که از صعود به مرحله حذفی بازماند و در رده سوم گروه B قرار گرفت و این تعداد امتیاز برای تیم ملی به دست آمد و ایران 4 امتیازی شد. در جام جهانی قبلی

حضور تیم ملی ایران در جام جهانی بدون حرف و حدیث و البته حاشیه ای نبود. حضور هواداران مختلف در قطر، اعزام تیمی از هواداران و تشویق‌کنندگان از ایران و البته تعداد زیادی از خبرنگاران نزدیک به دولت در برگزاری این مسابقات نقش داشتند. همچنین ماجرای نخواندن و نخواندن سرود ملی نیز به داستان اضافه شد.

ضمن اینکه بال های تیم ملی قبل از اعزام به قطر محبوبیت داشتند. شاید از همان روزی که تیم ملی به دیدار ابراهیم رئیسی رفت. انتشار عکس های خاصی از این دیدار به خصوص عکس های مربوط به روزبه چسمی و علیرضا بیرانوند جنجال زیادی به پا کرد. در عین حال گفته شد در همان جلسه بازیکنان تیم ملی در مورد دستمزد احتمالی با رئیس جمهور صحبت کردند.

همان مشکلی که باعث انتقاد شدید از یحیی گل محمدی شد و او از صفر بودن رتبه دانش بازیکنان تیم ملی گلایه کرد که ای کاش در این جلسه از مشکلات مردم صحبت می کردند. البته این پایان ماجرا نبود، چرا که شایعه شد رئیس جمهور در همان جلسه پرشور سکه به ملی پوشان داده است.

این شایعه اخیر را هم اکنون محمد مایلیهان، سرمربی سابق تیم ملی ایران در گفتگو با خبرآنلاین تایید کرده و ضمن رد بی روحی بازیکنان تیم ملی، مدعی دریافت 10 سکه از رئیس جمهور شده است. در همان جلسه «چطور وقتی پیش رئیس جمهور رفتند و 10 سکه گرفتند، حالشان خوب بود؟» در آن زمان حالشان چطور بود؟ همان جا یا نباید سکه ها را می گرفتند یا باید می گفتند که می خواهیم برای یک هدف خوب خرج کنیم. آیا شنیدید که بازیکنی این کلمات را گفت؟ شنیدم فقط بعد از بازی ولز بود که شنیدم 15000 دلار جایزه گرفتند. فکر می کنم چه کسی جوایز بیشتری دریافت کرد. 30 هزار دلار.”

دیدگاهتان را بنویسید