تاریخ هویت یک ملت است/ ملت بی تاریخ افسرده است


ساعت: 12:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807786

وی گفت: تاریخ هویت یک ملت است، ملت هایی که سابقه ندارند به دلیل اینکه دچار افسردگی شده اند از خود داستانی تخیلی نوشته اند. نسل چهارم و چهارم و پنجم ما تاریخ را ندیده اند و وقتی پای ساواک و کمیته پنجم می آید شاید چندان معتبر نباشند. به برکت انقلاب تعداد اساتید دانشگاه به 65 هزار نفر رسیده و قدم بزرگی برای کسب علم برداشته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید رضا تقوی نماینده مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران با تبریک 22 بهمن به مردم بوشهر گفت: قصص قرآن برای آموزش مردم است.

وی بیان کرد: تاریخ هویت یک ملت است، ملت هایی که سابقه ندارند چون دچار افسردگی شده اند، داستانی تخیلی از خود نوشته اند. نسل چهارم و چهارم و پنجم ما تاریخ را ندیده اند و وقتی پای ساواک و کمیته پنجم می آید شاید چندان معتبر نباشند. به برکت انقلاب تعداد اساتید دانشگاه به 65 هزار نفر رسیده و قدم بزرگی برای کسب علم برداشته شده است.

وی افزود: متأسفانه امروز موج عظیم تخریب و سیاه نمایی در فضای مجازی انقلاب اسلامی وجود دارد، امروز اگرچه مشکلاتی داریم اما اقدامات بسیار بزرگی در جمهوری اسلامی برای ارائه خدمات انجام شده است. افرادی که گذشته را به یاد می آورند، می توانند سطح پیشرفت بعد از انقلاب را به یاد بیاورند و مقایسه کنند که قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

نماینده مردم تهران در خانه ملت ها گفت: عده ای که از ظلم هوایی در دوران پهلوی بی اطلاع هستند می گویند می خواهند ما بتوانیم به دوران پهلوی برگردیم. ظرفیت بنادر به 200 هزار تن رسیده است. سدهای ایران به 400 رسیده است صد درصد روستاهای بالای بیست خانوار برق دار شده اند و 96 درصد روستاهای کشور آب دارند.


84eb0a05 9636 479b a4a6 ee14bebe2d6d خبر خاکستری

وی گفت: در حوزه علمی در برخی رشته ها به رتبه نهم رسیده است و این امید به زندگی از 54 سال به بالای 70 سال رسیده است. امروز در دنیا به یک ابرقدرت رسیده ایم چرا که اگر آمریکا به یک کشور در سمت چپ نگاه کند در آن کشور زلزله می آید.امام جمهوری اسلامی ایران 43 سال است که بدون مخالفت روی پای خود ایستاده است. کشورهای استکباری این نظام تاکنون نتوانسته جمهوری اسلامی را به زانو در بیاورد و حتی ایران هم خط کش آمریکا را پای میز مذاکره قرار داده است.


f73db4fd 4c6c 479a 8489 693719dd52da خبر خاکستری

وی خاطرنشان کرد: استکبار با انتقال تروریست ها به منطقه و سوریه به دنبال ایجاد اسرائیلی دیگر بود اما با درایت مقام معظم رهبری و حاج حاج حاج قاسم سلیمانی و سید حسن نصرالله از نیروهای مردمی کشورهای مختلف مانند بسیج مردمی و بسیج مردمی فاطمیون.» و گروه های دیگر او را در جا خفه کردند.

سخنگوی مردم تهران گفت: امروز به منطقه افتخار می کنیم و منطقه را نجات دادیم، غربی ها نمی فهمند که اقدام حاج قاسم سلیمانی خدمت به بشریت بوده که باید برای مردم و جوانان توضیح داده شود. تمام نقشه هایی که آمریکا علیه مردم ایران طراحی کرده بود با مقاومت مردمی خنثی شد.


51696335 3d45 42f1 ba72 3b19bdef8da8 خبر خاکستری

وی با بیان اینکه امام فرمودند من حامی ولی فقیه هستم تا کشور شما آسیب نبیند و مردم به آن عمل کنند و انقلاب را دچار مشکل نکنند، افزود: شعارهای مردم نقش مهمی در انقلاب داشت. حضرت امام اجازه ندادند و گفتند اینها بچه های ما هستند.


18b6046e a854 4100 9c40 3e05bc2ab47b خبر خاکستری

وی گفت: بعد از این لشکرها شعار دادند ارتش آماده جهاد با ملت است.

انتهای پیام//

دیدگاهتان را بنویسید