تامین زیرساخت های انتخابات کاملا الکترونیکی در فیروزکوه و دماوند

دبیر ستاد انتخابات استان تهران ابراز داشت: اگر زیرساخت شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند فراهم شود، امیدواریم بتوانیم انتخابات تمام الکترونیک را در این حوزه برگزار کنیم.


به گزارش خبرگزاری موج، به گفته سعید ضیایی، مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و دبیر ستاد انتخابات استان تهران، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در ابتدا سالی که به نوبه خود بی سابقه بود بر انتخابات تاکید کرده بودند.

وی افزود: مشارکت حداکثری در هر دوره از انتخابات وظیفه همه اعم از مردم، مساجد و هیئت هاست و بخشی از آن قبل از انتخابات و مرحله تایید صلاحیت است.

ضیایی خاطرنشان کرد: با آموزش خوب صیانت از رای مردم به منصه ظهور می رسد. وی در ادامه خاطرنشان کرد: از مجموع 193 نفر 103 نفر در شهرستان های دماوند و فیروزکوه ثبت نام شده اند و اعضای هیات نظارت مشغول تایید صلاحیت هستند.

دبیر ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه موضوع الکترونیکی شدن انتخابات پیچیدگی هایی دارد اما باید زیرساخت ها مهیا شود، گفت: بیش از یک چهارم کشور در استان تهران ثبت نام شده است و ثبت نام در شهرستان های تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس بیش از 18 استان کشور است که روند انتخابات را سخت و پیچیده می کند.

ضیایی در ادامه تاکید کرد: انتخابات تمام الکترونیکی در تهران سخت است اما در صورت فراهم شدن زیرساخت های شهرستان های فیروزکوه و دماوند شاید بتوان در این حوزه این کار را انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: برای مشکلات فنی مطرح شده اقداماتی انجام شده است.


آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید