تامین یک میلیارد و 300 میلیون تن اعتبار برای تکمیل سایت پرنده نگری در تالاب هشیلان

ساعت: 12:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۵
کد خبر: 1792599

مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست کرمانشاه خبر داد؛

فریدون یاوری گفت: برای تکمیل تسهیلات پرنده نگری در تالاب هشیلان یک میلیارد و 300 میلیون حجم اعتبار با وام ملی تامین شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریدون یاوری در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: برای تکمیل سایت پرنده نگری تالاب هشیلان یک میلیارد و 300 میلیون تن اعتبار از محل اعتبارات ملی تامین شد و پیش بینی می شود حدود 15 درصد از باقیمانده عملیات عمرانی نیز تکمیل شود. اوایل سال آینده..

مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه افزود: همچنین 2 میلیارد و 500 میلیون تن دیگر از طرح های اقتصاد مقاومتی برای خرید تجهیزات خانگی برداشت شده است.

یاوری گفت: برآورد می شود برای خرید تجهیزات تکمیلی پرنده نگری حدود شش میلیارد تن نیاز باشد اما البته در صورت اعطای وام 2 میلیاردی و 500 میلیون تنی، پرنده نگری تالاب هشیلان به بهره برداری می رسد. .

وی گفت: مرکز پرنده نگری تالاب هشیلان می تواند به عنوان مرکز تحقیقاتی، مرکز آموزشی ویژه دانشجویان پرنده شناسی و بوم شناسی، مرکز بررسی رفتار پرندگان مهاجر و بومی توسط محیط بانان و مرکز تفریحی مورد استفاده قرار گیرد. عموم مردم

مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست کرمانشاه نیز از اختصاص اعتبار برای احداث مرکز آتش نشانی در چلابه خبر داد و گفت: این مرکز که دارای ساختمان تخصصی و مجهز به پد بالگرد است، پیشنهاد شده است. یک مرکز آتش نشانی منطقه ای راه اندازی ها به استان های همجوار خدمات ارائه می کنند.

یاوری گفت: از وام سال 99 ساخت آتش نشانی چلابه یک میلیارد و 300 میلیون تن وام ملی از طریق سازمان حفاظت محیط زیست دریافت شد که البته وام های امسال نیز جزو برنامه است.

وی افزود: امیدواریم هر ساله اعتبارات لازم برای تکمیل و ساخت مرکز آتش نشانی چلابه تخصیص یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید