تاکید رئیس جمهور بر برخورد به موقع و قاطعانه با تخلفات در دستگاه های اجرایی/ این دولت باید دولت خوبی باشد


ساعت: 12:55
تاریخ انتشار: 1401/01/10
کد خبر: 1818501

رئیس جمهور با تاکید بر رسیدگی به موقع و قاطعانه با تخلفات در دولت، گفت: یکی از وظایف اصلی و خطیر همه مسئولان، جلوگیری از تخلف از قوانین و مقررات است و برخورد و عزل متخلفان از این ضوابط عمومی است. درخواست.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به اهمیت تامین کالاهای اساسی گفت: دولت در ماه های اخیر اقدامات مناسبی را در این زمینه انجام داده و نواقص موجود را برطرف کرده است، اما باید با تنظیم شرایط و آمادگی ها، تداوم داشته باشد. «موارد مورد نیاز کشور باید در نظر گرفته شود و در این راستا همه دستگاه ها باید موضوع را جدی بگیرند.

رئیس جمهور بر پرداخت به موقع به کشاورزانی که گندم و سایر محصولات خود را به دولت می فروشند، تاکید کرد و گفت: دولت باید احتیاط کند و مبلغ گندم خریداری شده را بلافاصله به کشاورز پرداخت کند.

دکتر رئیسی با تاکید بر برخورد به موقع و قاطع با تخلفات حاکمیتی، گفت: تخلف از قوانین و مقررات و برخورد و عزل متخلفان از این ضوابط یک درخواست عمومی است.

آیت الله رئیسی در ادامه بر حمایت و تقویت شرکت های دانش بنیان تاکید کرد و گفت: با توجه به فعالیت های دانش بنیان و فناورانه، اقدامات رسمی و بی کیفیت نباید کافی باشد و در این راستا لازم است معاونت علمی و همه وزرا. داشتن دستور کار مشخص، نظم و هماهنگی، آغاز اقدامات باشکوه و ارزشمند بین تمامی بخش های داخلی و خارجی از جمله جهاد دانشگاهی.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید